Jump to content

R van Putten

Senior
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Dordrecht
  • Phone number
    31651500455
  • Branch
    Innovatie & concepten
  • Branch 2
    ICT/ automatisering
  • Branch 3
    Financiering & bankwezen
  • Website address
  1. Goed om te weten in dit vroege stadium. Ik ga direct mijn verzekeringsagent benaderen. Dank voor het delen van je kennis!
  2. Het product en receptuur wordt inderdaad samengesteld op mijn verzoek. De verpakkingen zijn custom en door ons ontworpen, maar worden voorzien van etiketten met gegevens als voedingswaardes, ingredienten, benodigde waarschuwingen en adviezen etc.
  3. Bedankt voor je snelle reactie Norbert. De grondstoffen komen uit het buitenland, maar het eindproduct wordt hier in Nederland gefabriceerd. De productiefaciliteit is in bezit van alle benodigde certificeringen.
  4. Goedemiddag, Ik heb diverse artikelen gelezen over de wetgeving voor voedingssupplementen. Nu vraag ik mij af of er verschil wordt gemaakt tussen de verwerking en verkoop van deze middelen. Het betreft alleen de verkoop van gesealde verpakkingen, het product is in poedervorm. We zullen ons niet bezig houden met de bereiding of verwerking van het product. Dienen we ons in dit geval nog steeds volledig te certificeren conform HACCP en eventuele andere eisen gesteld vanuit de NVWA of EU of is alleen de wetgeving conform etikettering (zoals vermeld op http://www.ondernemersplein.nl/regel/voedingssupplementen/) van toepassing? Bij voorbaat dank, Ruben
  5. Welke online trends, digitale technologieën en innovatieve tools moet u als ondernemer kennen? Hoe vertaalt u uw strategie in concrete resultaten? Hoe kunt u online meer leads genereren binnen de B2B? Het antwoord op deze en nog veel meer vragen krijgt u tijdens het PB2B-evenement op 3 oktober in het Beurs-WTC in Rotterdam. 400 professionals vinden tijdens deze avond een plek om te netwerken, te leren en inspiratie op te doen. Diverse experts binnen hun vakgebied delen hun kennis met u op deze avond in het Beurs-WTC. Wie kunt u verwachten? Steven van Belleghem PhD Organisaties die succesvol willen worden en blijven zich moeten transformeren tot conversation companies. Bedrijven denken er met een Facebookpagina en Twitteraccount wel te zijn ten aanzien van conversaties. Maar dat zijn vooral schijnconversaties. Conversation companies benutten hun conversatiepotentieel optimaal. En dat zorgt voor zowel nieuwe als oude tevreden klanten. Martijn Arts MSc Online trends, digitale technologieën en innovatieve tools – de ontwikkelingen zijn sneller het aanpassingsvermogen van bedrijven. Maar wat moet je als B2B bedrijf absoluut weten en kunnen om te overleven? En waar haal je de inspiratie vandaan om de eerste of de vervolgstap te zetten? Katherine Kucherenko MSc Vele B2B bedrijven hebben een ondernemingsstrategie en doelstellingen die gehaald moeten worden. En velen zijn tegenwoordig aanwezig op LinkedIn, Facebook en Twitter. Maar hoe zorg je er voor dat de ondernemingsdoelstellingen naar een concrete en meetbare online activiteiten worden vertaald? Hoe maak je aantoonbaar of ‘Social’ leads binnenbrengt? Koen de Witte MSc Iedereen voelt de druk door Social. We moeten anders reageren, snel reageren, maar vooral ook slimmer. Technologie kan helpen om door het bos de bomen te zien. En je hoeft niet de hele dag online te zijn of veel mensen aan te nemen, je kunt jouw sales & marketing activiteiten automatiseren. Social Media speelt een sterk beïnvloedende rol in het leadmanagement. Maar hoe moet je als bedrijf dat inrichten? Sharif Khalladi “Mensen willen van mensen horen, niet van bedrijven”. Reputatiemanagement en netwerken zijn altijd belangrijk voor B2B bedrijven geweest. En Social Media kan daar een enorme bijdrage aan leveren. Er is een model waar je als B2B bedrijf direct mee aan de slag kan gaan om de stap richting Social te zetten. Met als gevolg: meer leads en hogere conversie. Hella Hueck, bekend van onder meer RTLZ, zal deze avond optreden als dagvoorzitter. Het belooft een avond te worden waar u veel nieuwe kennis zult krijgen om uw business op een hoger niveau te brengen. Aansluitend kunt op de netwerkborrel in contact komen met de sprekers en de andere aanwezige business professionals. Website Naar website van evenement Organisator ProBizniz Prijs 349
  6. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  7. Beste Edward, ik was deze discussie al weer bijna vergeten ;) De situatie is alweer wat anders, ook na het inwinnen van extra informatie blijkt dat het veelal toch beter is om iemand aan te nemen. Je gaat hoe dan ook een arbeidsrelatie aan.
  8. Absoluut niet...denk dat je een te snelle conclusie trekt. Ik heb genoeg 'standaard' sites gebouwd in b.v. Wordpress. Een statische site is niet zo bijzonder, een netwerk site moet wat meer voor gebeuren vanwege de interactie. Daarnaast zijn standaard scripts of modules nooit perfect. Er is dan ook meer custom dan standaard. Voor de communicatie tussen modules moet je echter wel een solide basis hebben.
  9. In de basis is alles in het Engels, dit dient dus NL te worden. Van externe modules zijn soms enkele teksten niet te verwerken via de standaard manier, moet ik dus in de code zelf aanpassen...altijd even zoeken dus :)
  10. Omschrijving van je concept: Een zakelijk platform / netwerk gericht op ondernemers te vinden op http://www.probizniz.nl. Een aantal functies zijn vergelijkbaar met platformen als LinkedIn en Facebook. Naast het netwerken zijn er meerdere functionaliteiten; 1. Online marketing - je maakt eenvoudig een eigen pagina aan waarmee je door de social media koppeling kosteloos (standaard pagina's) een campagne op kunt zetten. Pagina met foto, video, documenten en CSS. Je deelt altijd binnen het ProBizniz netwerk (Twitter, LinkedIn etc) maar ook binnen je eigen online netwerken. 2.ProDeals - zakelijke module (in testfase) vergelijkbaar met Groupon maar dan voor de zakelijke markt. Verschil met dat soort initiatieven is dat hier ieder lid een verkoper kan zijn. 3. Virtual Office - besloten online vergaderruimte incl delen van documenten en videobellen welke binnen 10 seconden aan te maken of te verwijderen is. Op deze 3 bovenstaande functies ligt de focus, verdere functies zijn b.v. de events, netwerken, blog, plaatsen van vacatures en opdrachten. Door het in je profiel aangeven van je expertises kunnen anderen daarop zoeken en met je linken of opdrachten geven. De ondernemers die momenteel aangesloten zijn, zijn vooral actief als ZZPer, consultants, marketeers of mediabedrijven (website ontwikkeling). Enkele functies zoals het netwerken zijn pas actief na aanmelding. Gezocht wordt nog naar 2 of 3 mensen met de expertises IT of Finance om de startup werkgroep aan te vullen. Dit omdat er vele ondernemers goede ideeen hebben maar door gebrek aan tijd, geld of kennis niet worden uitgewerkt. Door een samenwerking op verschillende gebieden krijgen deze startups een grotere kans van slagen. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Dedicated server installatie, installatie en ontwikkeling platform, opzetten social media, installeren SSL verbinding en vooral veel testen en aanpassen... Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: De basisbehoeftes van de (startende) ondernemer in voorzien. Dus gratis exposure en goedkoop inkopen van zaken die nuttig zijn voor ondernemers (kantoormeubilair, software, seminars etc.). Ondersteuning en ontwikkeling bieden aan startups om deze tot een commercieel interessant project om te zetten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Combinatie van verschillende functies die (startende) ondernemers helpt met eenvoudig en kosteloos opzetten van een marketingcampagne en het krijgen van korting op bepaalde deals. Er zijn veel netwerkprojecten voor ondernemers maar die zijjn lang niet altijd interactief. Er zijn reeds meerdere contacten gelegd via het netwerk waar opdrachten uit voort zijn gekomen. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Punten om de website verder te verbeteren. Zaken die ervoor zorgen dat men de meerwaarde ziet en zich ook aansluit. De opzet is eenvoudig en de functionaliteiten (behalve Prodeals, deze werkt met marges) zijn kosteloos. Nog aan te passen; -enkele vertalingen -ProDeals module verder optimaliseren (techniek is online, nu de layout) -nieuw menu om focus te leggen op 3 hoofdfuncties en overige functies te groeperen Bij de volgende update die ik uit ga voeren zijn deze details gereed. Tips of kritiek hoor ik graag als dat helpt de site te verbeteren, aanmeldingen zijn altijd welkom. Het is een project wat ondernemers ten goede moet komen, meedenken en jullie input is dan ook cruciaal.
  11. Bedankt voor je reactie. Als er (nog) niks binnenkomt wil ik dus ook geen loon overmaken. Uitzendbureaus zijn ook niet goedkoop, m.a.w. ik moet een redelijke buffer hebben. Ik ga de mogelijkheden eens onderzoeken en kijken wat het beste bij deze situatie past.
  12. Alweer een tijdje geleden maar het begint nu actueler te worden. Ik heb meerdere activiteiten waar ik mensen voor nodig heb, hierbij zou je o.a. moeten denken accountmanagers die klanten binnen halen. Ik zorg voor de backoffice en uiteraard het totale overzicht. Deze accountmanagers zouden beloond moeten worden op basis van prestatie. Uiteraard wil ik geen problemen met de belastingdienst mbt afdracht verzekeringen e.d. Aangezien het startups zijn (en dus beperkt budget) wilde ik nog niet direct vast personeel in dienst nemen. Ook omdat ik in meerdere branches actief ben en de inzet niet vast is (40u per week nog niet zeker) kan ik niet gelijk over gaan om voor iedere activiteit mensen aan te nemen. Als ik zo iemand voor mij laat werken en betaal op basis van gegenereerde winst/omzet kan deze persoon dan als ZZP/freelancer voor mij werken? Als die persoon toch veel voor mij werkt dan zit ik met de VAR (3 opdrachtgevers) en staat de BD alsnog op de stoep voor verzekeringsafdracht. Alvast bedankt voor jullie altijd wijze raad.
  13. Ja hoor hij doet het! Weet je toevallig ook hoe ik deze op een kortere tijd kan zetten, ipv de hele dag als x-as b.v. 3 of 4 uur, geeft een wat duidelijker beeld. Je maakt mijn dag helemaal goed als je ook zoiets hebt voor de koersen van AEX en valuta...
  14. Bedankt voor je snelle reactie. Via de link kom ik gelijk op de grafiek. Zodra ik hem in een HTML blok zet en sleep naar de juiste plek op mijn site ziek ik echter alleen de code. Doe ik iets niet goed?
  15. Goedemorgen, ik ben op zoek naar een AEX graphic chart om te plaatsen op een website. Ben al even aan het zoeken maar kan nog niet de juiste oplossing vinden. De data moet uiteraard telkens ververst worden, een simpele afbeelding volstaat niet. Mocht er iemand een tip hebben dan hoor ik het graag. Bij voorkeur iets als die van DFT en niet die van aex.nl. Die info van belegger.nl zou ook ideaal zijn. Alvast bedankt. Groet, Ruben [titel aangepast - mod]

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept