Ga naar inhoud

WTC Eindhoven

Geplaatst:

Nabil

WTC Eindhoven... Maar wat is het precies en wat doet het precies? Jaren geleden hadden ze een pand waar ze gevestigd waren maar dat pand hebben ze inmiddels verlaten. Nou heb ik vernomen dat ze ook een business club hebben, heeft iemand ervaring hier mee?

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Dag Nabil

Een WTC is gewoon een bedrijfsverzamelgebouw, maar dan vaak van grote standing.

Eindhoven heeft inderdaad een businessclub: http://www.wtce.nl/?id=1

geen ervaringen mee, maar die kun je het beste zelf opdoen door gewoon eens een evenement te bezoeken.

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

SanderVh

Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar leuk om eens naar te kijken! :) Toch deed het mij op het eerste gezicht een beetje denken aan verkapte reclame, maar dat ligt misschie naan mij ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Toch deed het mij op het eerste gezicht een beetje denken aan verkapte reclame, maar dat ligt misschie naan mij ;)

Niet voor zover ik na kan gaan met de tools behind the scenes ;)

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.