FD is op zoek naar leuke flexwerkplekken

Aanbevolen berichten

In Den Haag zitten de Caballerofabriek en Binck36 misschien zijn dat voorbeelden waar je iets mee kunt.

 

De CabaleroFabriek is toch een evenementenhal? En volgens mij is Binck 36 vooral voor kunstenaars en dan contracten voor minimaal 5 jaar. OF is dit onlangs verandert? Ik wilde eerst zelf daar gaan zitten, maar internet was niet mogelijk in de grotere ruimtes (wat raar is voor een exKPN gebouw)

Link naar reactie

In Den Haag zitten de Caballerofabriek en Binck36 misschien zijn dat voorbeelden waar je iets mee kunt.

 

De CabaleroFabriek is toch een evenementenhal? En volgens mij is Binck 36 vooral voor kunstenaars en dan contracten voor minimaal 5 jaar. OF is dit onlangs verandert? Ik wilde eerst zelf daar gaan zitten, maar internet was niet mogelijk in de grotere ruimtes (wat raar is voor een exKPN gebouw)

 

@ Jasper

 

Nou ik ken ze zelf ook niet zo heel goed, maar een evementenhal is de Cabfab volgens mij niet. Het is een bonte verzameling van bedrijven, allemaal min of meer creatieve lui. Je zal het vast wel kunnen huren voor evenementen ook. Op de bink zitten veel kunstenaars, maar wel meer dan dat alleen want ik zie op hun site wel 150 a 200 bedrijven en ken zelf ook een paar anderssoortige. Over de contractduur weet ik zelf niets.

grt

Link naar reactie

Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar vind het concept van Goede Gasten in Arnhem erg interessant. Een gruwelijke locatie ( een gehuurde verdieping in zo'n pand op een trietig industrieterrein langs snelwegen, maar dan dus wel prima bereikbaar per auto), maar ze bemiddelen ook opdrachten voor freelancers e.d. Bekijk hun site http://www.goedegasten.nl/ maar eens.

En dan heb je in Amsterdam HUB,met een licht linksdraaiend toontje, maar die ken je natuurlijk al..

 

 

@Hans en andere forum gebruikers.

 

Goede Gasten is het roerend eens met je conclusie dat het een gruwel locatie was. Nieuwe werkers en flexwerkers staan midden in de samenleving en verwachten een plek midden in de samenleving. Vanaf 03 januari zijn we verhuisd naar de binnenstad van Arnhem op loop afstand van het centraal station. Ik kon het niet laten om dat even hier te melden. Jullie zijn welkom.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Patrick Hofstede

Goede Gasten B.V.

Oude Kraan 72 Arnhem

Patrick Hofstede

Goede Gasten B.V.

 

Mobiel: 06-51239074

E-mail: patrick.hofstede@goedegasten.nl

Skype: goedegasten

 

--

Goede Gasten B.V.

Freelance Netwerk

Freelance Detachering & projecten

 

www.goedegasten.nl

Oude Kraan 72, 6811LL Arnhem

Postbus 2012, 6802CA Arnhem

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.