• 0

Nieuw product verkopen aan bedrijven

Ik heb een nieuw product ontwikkelt, denk hierbij aan iets kleins voor huishoudelijk gebruik, iets als een deurstopper.

Ik kan het zelf laten produceren, en de uiteindelijke consumentenprijs zal niet meer dan een paar euro bedragen.

Hoe krijg ik dit product binnen bij bedrijven?( ik wil zelf niet aan de consument gaan verkopen).

Het kan verkocht worden bij bv Blokker ed, maar het zou ook leuk zijn om weg te geven bij aankoop van een krat bier, dus dan kom je bij een grote leverancier terecht.

 

Iemand tips hoe ik dit aan moet pakken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zoek een geschikte organisatie en neem contact op met de directie van bedrijf. Zorg dat je een presentatie mag houden waarin je verschillende mogelijkheden aangeef waarmee de directie verder zal kunnen gaan.

 

Verder kan je ook bedrijven mailen met jouw produkt. Via de kvk kan je een lijst downloaden met de doelgroep van je keuze.

 

Succes!

Heeft u openstaande vacatures? Gebruik onze nieuwe service om ze gratis te plaatsen. http://www.money2day.nl (in beta test)

Link naar reactie
  • 0

Waarschijnlijk toch de inkoopafdeling / directie contacteren van bedrijven die voor jou interessant zijn. Wellicht kan een reclamebureau wat voor je betekenen. Moeilijk te zeggen zonder te weten wat je aanbied. Mocht je een presentatie mogen geven, zorg dan als het even mogelijk is voor een tastbaar exemplaar van jouw product.

 

Heb je zelf al iets ondernomen? Kan je wat meer zeggen over je uitvinding?

Incasso kan persoonlijker & effectiever - Incassobureau Luuc.Eu - Bezoekt uw slecht betalende debiteuren
Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Luuc,

 

Raadt je aan eerst goed uit te zoeken wie je wilt benaderen, want een inkoopafdeling van bijv. een bierfabrikant benader je heel anders als de inkoper van bijv. een Blokker.

 

Denk ook niet aan wat jij te bieden hebt maar maak een presentatie waarmee je uitlegd wat de inkoper ermee kan bereiken.

Verwachte omzet/ afzet/ evt. winst welke ermee te behalen is.

 

Wanneer je eruit bent waar jij jouw producten wilt afzetten dan is zelf contact opnemen met de inkopers/bedrijven de eerste stap.

 

(let er overigens wel op dat jouw product weggeven bij een krat bier vaak een tijdelijke actie is en niet voor contiuiteit zorgt)

Meubilex Meubelen

 

Mooie hoekbanken, bankstellen, fauteuils en andere meubelen in leer en stof en altijd laag geprijsd

 

www.meubilex.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.