Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
12mark12
12mark12
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag van een collega (hoveniersbedrijf) gehoord dat die na controle van de belasting op zijn vingers is getikt voor het voeren van een administratie volgens het kasstelsel.
Nu doe ik de administratie voor mijn hoveniersbedrijf als volgt:
Ik maak verkoop facturen en print die 3x uit: 1 voor klant, 1 voor achter het betreffend bankafschrift en 1 voor een map op volgorde van nummering (en ook datum) Alle inkoopfacturen gaan achter het betreffend bankafschrift.
Nu heb ik mijn accountant gevraagd of dit correct was, en volgens hun was dit ok. Zij doen dit voor 80% van hun klanten en hebben hier nooit commentaar op gehad. Dit mag volgens hen omdat ik voor een groot deel particuliere klanten heb. Zij doen elk jaar aan het eind de debiteuren en crediteuren bijwerken.
Wat is jullie mening hierover?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag