;)ik werk al 20 jaar in een fabriek als proleet ,(is een compliment).
Maaar nu kwam mijn vrouw met een idee om een marokkaaanse gerecht te op de markt te brengen waarbij alleen water bijgevoegd moet worden.
het is een marrokaans iets waar zonder al te veel investering geld in te verdienen is, natuurlijk kan ik hier niet te veel in detail op ingaan .ik weet wel zeker dat er een grote markt voor is niet alleen voor marokkaanen maar ook voor velen medeterianen en aziaten,.
nu weet ik dat nederlanders goed zakenlieden zijn daarom min vraag??
hoe pak ik dit aan zonder al te veel investkapitaal.
moet ik aan bepaalde keuringsmerken voldoen voor etenswaar ?
hoe kan ik mijn produkt verpakken en wie kan mij daaarbij helpen.>?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
striker
striker
;)ik werk al 20 jaar in een fabriek als proleet ,(is een compliment).
Maaar nu kwam mijn vrouw met een idee om een marokkaaanse gerecht te op de markt te brengen waarbij alleen water bijgevoegd moet worden.
het is een marrokaans iets waar zonder al te veel investering geld in te verdienen is, natuurlijk kan ik hier niet te veel in detail op ingaan .ik weet wel zeker dat er een grote markt voor is niet alleen voor marokkaanen maar ook voor velen medeterianen en aziaten,.
nu weet ik dat nederlanders goed zakenlieden zijn daarom min vraag??
hoe pak ik dit aan zonder al te veel investkapitaal.
moet ik aan bepaalde keuringsmerken voldoen voor etenswaar ?
hoe kan ik mijn produkt verpakken en wie kan mij daaarbij helpen.>?
hoe breng ik mijn produkt op de markt?
hoe vind ik een partner die mij hierbij helpt?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29925-marokkaanse-ondernemer-in-spe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag