• 0

Site wordt nauwelijks gevonden in Google

Aanbevolen berichten

  • 0

...White hat link building tactieken.

Ik denk dat link building zeker nog niet dood is en de komende jaren nog wel de dienst zal uitmaken.

Wanneer je het over linkbuilding hebt, dan kan je het niet over white hat hebben. White hat is wachten tot iemand spontaan een backlink plaatst naar je website. De gewone ondernemer valt dus uit de boot, omdat hij geen uniek product aanbiedt.

Linkbuilding is het proces versnellen: niet meer wachten, maar zelf actie ondernemen. Je mag het grey hat noemen...

 

Linkbuilding zal nooit doodgaan, omdat backlinks het best de populariteit van een website weergeven. Google is wel strenger geworden voor backlinks, namelijk dat het eenrichtings backlinks moeten zijn. Verder dan dat kunnen ze niet gaan.

Je kan zelfs met linkbuilding een andere zoekwoord aan je website verbinden, zonder dat deze op je site voorkomt.

 

Social Media kan door Google enkel gebruikt worden als G+ volledig doorbreekt. Op dit moment verplicht Google webmasters om automatisch een G+ profiel aan te maken, maar de profielen blijven leeg.

Link naar reactie
  • 0

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar volgens mij heeft dit soort vragen posten weinig zin. Als er na alle tips en opmerkingen nog steeds weinig schot in de zaak zit, zou ik een extern bureau inschakelen. Als leek zijnde hiermee bezig gaanwerkt niet, en al helemaal niet met ik weet niet hoeveel reakties (iedereen heeft zo z'n eigen ideeën...), waar moet je je dan op richten?

SEO Checkpoint | Websites | Zoekmachine Optimalisatie | Linkbuilding | SEO

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.