Ik begin aan een project komende maand wat enkele maanden gaat duren. We zijn een vast aantal uren overeengekomen dus het factuurbedrag is bekend.
Verder zijn we overeengekomen dat ik 50% vooraf krijg en de andere helft als het project is afgelopen. Hoe factureer ik dit?
Gewoon 1 factuur waarin ik deze afspraken vermeld en aangeef dat 50% vooraf betaald dient te worden en de rest aan het eind? Of stuur ik twee facturen, de eerste nu die 50% van het totaalbedrag vertegenwoordigd en de tweede aan het eind.
Ik heb nog geen diensten geleverd, kan ik daarom die gemaakte afspraken (voorwaarden) in dit geval wel in de factuur melden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NathanW
NathanW
Een praktische vraag:
Ik begin aan een project komende maand wat enkele maanden gaat duren. We zijn een vast aantal uren overeengekomen dus het factuurbedrag is bekend.
Verder zijn we overeengekomen dat ik 50% vooraf krijg en de andere helft als het project is afgelopen. Hoe factureer ik dit?
Gewoon 1 factuur waarin ik deze afspraken vermeld en aangeef dat 50% vooraf betaald dient te worden en de rest aan het eind? Of stuur ik twee facturen, de eerste nu die 50% van het totaalbedrag vertegenwoordigd en de tweede aan het eind.
Ik heb nog geen diensten geleverd, kan ik daarom die gemaakte afspraken (voorwaarden) in dit geval wel in de factuur melden?
Bvd, Nathan.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3013-hoe-betalingen-vooraf-te-factureren/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag