Robbert08 Geplaatst: 29 januari 2011 Robbert08 172 4 Geplaatst: 29 januari 2011 Beste HL leden, Ik ben op zoek naar toevoegingen voor op mijn website. Ik werk zelf met de software Mijnwebwinkel van Logivert. Hebben jullie websites waar ik toevoegingen kan vinden die ik in mijn website kan integreren? Dan heb ik het over toevoegingen zoals Kaders om producten heen met mooie 'prijslabels' en allemaal van dat soort dingen. Ik hoop dat jullie tips hebben.. Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding Link naar reactie
0 Wouter Hol Geplaatst: 29 januari 2011 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 29 januari 2011 Heeft Logivert hier zelf niet een passend antwoord op? Lijkt me dat dat het eerste adres is waar je gaat informeren over dit soort zaken aangezien zij de leverancier zijn van jouw software. Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 29 januari 2011 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 29 januari 2011 Kun je in de css van jouw webshop 'rommelen'? Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
0 Robbert08 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Robbert08 172 4 Geplaatst: 29 januari 2011 Ik beschik over weinig kennis op het gebied van websites bouwen. Daarom weet ik eigenlijk ook niet goed wat je bedoelt met CSS. Ik kan wel de lay out aan passen ieder geval.. Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 29 januari 2011 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 29 januari 2011 Dan vrees ik dat je bij Logivert of een technisch forum moet zijn. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
0 DHZbeveiliging Geplaatst: 30 januari 2011 DHZbeveiliging 2 0 Geplaatst: 30 januari 2011 Het hangt er vanaf welke versie je hebt van MWW van Logivert. Met versie 5 van MWW kan je inderdaad heel veel aanpassen en bijmaken, maar daar moet je wel kennis van hebben. Op het forum van Logivert kan je alles vinden doormiddel van lezen, vragen en filmpjes bekijken. Alle bestanden waaronder ook de CCS is te benaderen en aan te passen. Wij van DHZbeveiliging.nl werken er jaren mee en passen regelmatig wat aan. Gewoon even (gratis) aanmelden. DHZbeveiliging.nl Link naar reactie
Robbert08
Robbert08
Beste HL leden,
Ik ben op zoek naar toevoegingen voor op mijn website. Ik werk zelf met de software Mijnwebwinkel van Logivert.
Hebben jullie websites waar ik toevoegingen kan vinden die ik in mijn website kan integreren?
Dan heb ik het over toevoegingen zoals Kaders om producten heen met mooie 'prijslabels' en allemaal van dat soort dingen.
Ik hoop dat jullie tips hebben..
Voetbaldoel, dug out en teamkleding
Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag