happy2011 Geplaatst: 6 februari 2011 happy2011 13 0 Geplaatst: 6 februari 2011 Ik wil de btw aangifte per jaar laten doen. welke voorwaarden zijn hier aan verbonden.! en hoe doe ik dat! Link naar reactie
0 Roel J Geplaatst: 6 februari 2011 Roel J Retired Mod 7,6k 33 1473 Geplaatst: 6 februari 2011 Dat doe je door een brief met dat verzoek te sturen naar je belastingkantoor. Doe dit wel zo snel mogelijk want formeel moet je voor aanvang van een aangiftetijdvak dit verzoek indienen. Echter is er voor jaartijdvak, het kan dus zijn dat je dus al aan de late kant bent. Ik zou in elk geval zo snel mogelijk de brief sturen en misschien morgen zelfs nog even bellen met de belastingdienst of het nog mogelijk is aan te vragen voor 2011. Ik denk dat het nog net zou kunnen omdat de uitnodigingen voor de aangifte voor 1e kw 2011 nog niet zijn aangemaakt. Overigens moet je in elk geval onder de kleine ondernemersregeling vallen (dwz per saldo minder als 1883 euro btw verschuldigd zijn) om in aanmerking te komen. Link naar reactie
0 John Kode Geplaatst: 7 februari 2011 John Kode 1,1k 114 Geplaatst: 7 februari 2011 Happy, hou je er wel rekening mee dat als jij jaaraangifte doet en je investeert flink voor de zaak in januari, dat je dan ruim een jaar op je teruggaaf van de voorbelasting moet wachten. groet, John Link naar reactie
happy2011
happy2011
Ik wil de btw aangifte per jaar laten doen.
welke voorwaarden zijn hier aan verbonden.!
en hoe doe ik dat!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag