online kleding in de winkel verkopen

Aanbevolen berichten

Graag zou ik willen weten of je kleding van grote internationale webwinkels mag kopen en deze in je eigen winkel mag doorverkopen.

Ik heb al op internet gezocht maar kan weinig informatie hierover vinden het gaat allemaal over webwinkels.

Ik zou graag een mengeling van webshopkleding willen verkopen en dan niet op internet maar gewoon in een winkel.

Link naar reactie

Mag ik vragen waarom je dit verkiest boven het inkopen van merkkleding via de normale distributiekanalen?

Als je een kledingwinkel start dan vliegen de vertegenwoordigers je normaliter om de oren?

Hoe zou je geld willen verdienen aan het verkopen van kleding terwijl jou inkoopprijs gelijk is aan de adviesverkoopprijs?

Link naar reactie

Is niet dat ik online winkels verkies boven de reguliere distributie kanalen.

De winkel die ik wil starten moet een mengeling worden van online kleding, distributie en zelf gemaakte artikelen.

De online kleding die ik wil aanschaffen zijn voornamelijk uitverkoop artikelen en dus erg goedkoop.

Een aantal van deze artikelen wil ik een aantal aanschaffen en verkopen. Een soort van special items.

De sites waar ik het over heb kan je voornamelijk alleen met creditcard betalen en zijn alleen online winkels.

Het gaat dus niet alleen om online kleding.

Link naar reactie

Stel een webwinkel verkoopt een t-shirts voor 20 euro.

Jij koopt deze dan bij de webwinkel voor 20 euro in, dan ga jij dit t-shirt voor hoeveel aanbieden?

Ieder geval meer dan 20 euro, waarom zou de klant dat t-shirt dan bij jou kopen ipv de webwinkel?

 

Tegenwoordig kan je bij bijna elke webshop met ideal betalen, dus ook dit is geen hele grote moeite.

 

Daarnaast denk ik dat het t-shirts dat in de webwinkel voor 20 euro wordt aangeboden tegelijkertijd ook via een fysieke winkel wordt aangeboden. Deze fysieke winkel heeft dit shirts waarschijnlijk gewoon via de gewone distributiekanalen ingekocht.

 

Dus vandaar denk ik dat je het beter bij de gewone distributiekanalen kan zoeken, omdat dit minder gaat kosten waarschijnlijk.

Link naar reactie

Het gaat om kleding dat niet in Nederland verkocht wordt en je het dus niet zomaar bij een distributie centrum haalt.

Ook worden er kleding van onbekende designers op deze site verkocht en zijn het dus geen bekende merken.

Daarnaast heb ik onderzoek gedaan en nog geen winkel in Amsterdam of ergens in Nederland gevonden die kleding van deze sites verkoopt.

Het gaat hierom een internationale webwinkel waar je met creditcard moet betalen of met paypal.

Niet een ieder heeft een creditcard of wil de moeite doen om met paypal te betalen.

Vooral jongeren aan wie tussen de 15 en 23 jaar hebben vaak deze mogelijkheid niet.

 

Dus ben ik gestart om vanuit mijn huis deze goedkope sale artikelen te verkopen aan vriendinnen en kennissen.

Dit deed ik door kledingparty's te geven en mijn oude kleding en de sale artikelen van deze sites te verkopen.

Omdat dit nu zo goed loopt er veel vraag is naar mijn kleding en zei niet de moeite willen doen om te bestellen doe ik dat.

De kleding is daarentegen erg goed afgeprijsd in tegenstelling tot de oude prijs

Ik koop bijvoorbeeld een jurk of schoenen van 10 euro en verkoop het voor de oude vraagprijs op de site.

Dit doe ik nu 1.5 jaar en het loopt erg goed.

Naast deze special items wil ik ook distributie kleding verkopen en wordt het dus een mengeling.

 

Op de site waar ik het over heb is er nu ook de mogelijkheid je oude kleding die je bij hun gekocht of andere kleding door te verkopen maar dat wil ik niet.

Ik wil dit in een winkel doen.

Maar de vraag is dus mag dat, kleding vanuit huis verkopen is heel wat anders dan in een winkel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 276 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.