Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
capello
capello
Geachte Higherlevelaars,
Ik ben momenteel bezig met het opstarten van een eigen bedrijf.
Ik ben nog drukdoende met het businessplan en de financiele stukken, maar het einde is in zicht.
Ik van een potentiele geldverstrekker de vraag gekregen of ik mijn kostenposten zo gespecificeerd mogelijk op papier wil zetten.
Alle kosten heb ik in kaart, behalve de kosten die gemoeid zijn met verzekeringen e.d.
Ik ben niet thuis in de verzekeringsmarkt en weet dus niet om welke verzekeringen het zou gaan.
Ik weet dat het als zelfstandig ondernemer verstandig is om bijvoorbeeld een AOV af te sluiten, maar ook voor je pensioen moeten er zaken geregeld worden.
Mijn vraag is of iemand die al zelfstandig ondernemer is (B.V. en DGA) mij wellicht een indicatie kan geven wat hij/zij per maand aan dit soort zaken kwijt is aan premies e.d.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Dat ken ik wel van hem ja!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag