forumlink bij de column

Aanbevolen berichten

Is het misschien handig om een forumlink bij de collum te zetten, of de berichtenopties bij de collums uit te breiden.

 

Wanneer iemand via het forum reageerd op een collum, dan heeft hij veel mogelijkheden. Zoals het bijsluiten van een bijlage. Alleen als je de berichten onder het collum leest kun je deze niet openen. Via omwegen zoals de zoekmachine of de berichten van de collumschrijver kun je het bericht wel wer terug vinden, maar hoe ouder de collum hoe moeilijker het te vinden is.

Link naar reactie

Je begrijpt me denk ik verkeerd.

 

Stel je bent dit collum aan het lezen:

 

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/316. Onderaan wordt gesproken over een bijlage, maar die is in deze layout niet te lezen, dus moet ik naar het forum toe en daar de juiste topic gaan zoeken. Op zich in dit geval niet zo moeilijk omdat er onlnags nog is gereageerd, maar bij oudere collums wordt het een stuk lastiger, vooral omdat het nu 15 pagina's zijn. En laten we hopen dat dit er alleen maar meer worden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.