Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

websnapr

Geplaatst:

Zomaar iemand

Het websnapr script werkt niet meer. Ze hebben het script herzien.

http://www.websnapr.com/code/

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Dankjewel voor de notificatie, we gaan er naar kijken!

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Gefixed!

Geplaatst:

Zomaar iemand

• Auteur

Ik weet niet of de nieuwe werking echt is wat jullie willen. Kwam er vandaag achter dat er een nieuwe update is.

Geplaatst:

P.J.

Er wordt weer om een update gevraagd. Maar waarom regel je dit met websnapr? Wat is daar het voordeel van Jeroen?

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Het linkt in ieder geval niet door naar de website, maar naar een of andere pagina op websnapr.

Geplaatst:

Zomaar iemand

• Auteur

Ze doen dit omdat je dan niet stiekem naar een andere site kan woren doorgelinkt. op de pagina van snapr staat wel weer een directe link.

Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een goed werkend script. ER zijn veel online diensten, maar wil het liever zelf opslaan.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Als je je eigen (windows) server hebt kun met IECapt zo'n beetje hetzelfde doen.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

In plaats van Websnapr hebben we ShrinktheWeb geïmplementeerd, zo op het eerste gezicht een mooiere oplossing. Eens zien of dat bevalt!

Geplaatst:

Zomaar iemand

• Auteur

Ik heb het bestudeerd en verschillende dingen uitgeprobeert en het lijkt inderdaad de beste en mooiste oplossing die er op dit moment te krijgen is.

Ik vraag me alleen wel af wat hun verdien model is, reclame maken ze niet.

Er zit een limit van 250.000 plaatjes en 25.000 nieuwe requests per maand op, daarna moet je gaan betalen, maar zelfs een druk bezocht forum als deze zal hier niet snel aan komen.

De pro oplossingen zijn ook niet zo heel spannend om te gaan betalen. Behalve dan de opslag van meer dan 30 dagen.

Ik heb het script inmiddels ook een aantal keer gebruikt op mijn site

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.