Ga naar inhoud

Higher Level Meeting 2011

Geplaatst:

Quibke

Aangezien het topic van 2010 gesloten is, de nieuwjaarsborrel niet is doorgegaan, de krokussen uit de grond komen, iedereen hard aan de zon toe is, vakantieplannen aan het maken is, of zelfs al gedaan heeft (!!) is dit volgens mij de beste tijd voor de Kick-off voor Zomer 2011 :

De veelbesproken HIGHER LEVEL MEETING !

Buiten het feit dat er altijd maandenlang over gedubt wordt, hoe, wat, waar, waarom, waarom dan niet en hoezo dan wel of niet….kan, wanneer er in ieder geval alvast een datum gepland wordt, eenieder tenminste zijn vakantie in de Algarve aanpassen aan de HL Meeting !

Dusss….. ik zou zeggen : SHOOT !

(Voor degene die de HL-meeting nog niets zegt : een informele bijeenkomst onder het genot van een hapje en een drankje en de mensen van het forum in een super gezellige ambiance ongedwongen “Live” ontmoeten. Voor foto’s van de laatste meeting kijk op de laatste pagina’s van bovenstaande link)

Featured Replies

Geplaatst:

herman van der helm

Was enorm gezellig. Moet ik vaker doen. De zon in de zee zien zakken en ondertussen heerlijk met zo'n beetje iedereen even een babbeltje. Paar leuke afspraken gemaakt en ook wat profielfoto's kunnen herkennen. Die van Odems is toch wel misleidend met die baret. maar goed.

Het was mij een waar genoegen. leuk georganiseerd en op naar de volgende keer.

Bedankt Mikky en de anderen voor deze leuke avond.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.