Higher Level Meeting 2011

Aanbevolen berichten

Natuurlijk ben ik overigens bereid om dit organisatorisch op me te nemen, mocht ik hiermee niemand passeren, voorbij lopen, of voor het hoofd stoten !

 

Misschien is het handig wanneer ik eerst even met Mikky contact opneem (niet dat ik perse de handschoen wil, maar omdat ik de TS ben) om te vragen hoe één en ander aan te pakken voordat we wederom 36 pagina’s met wilde suggesties krijgen, of dubbele posten omdat niemand alle 36 pagina’s door gaat lezen.

 

Ben wel benieuwd naar de animo, want hoewel het super gezellig was de laatste keer, leek mij de opkomst veel en veel minder dan in Rotterdam bijvoorbeeld ?

 

Link naar reactie

ben er nog nooit bij geweest. Lijkt mij gezellig en kom als ik kan.

 

Gezellig, ongedwongen, lekker eten en drinken en bovenal gezellige en leuke mensen !! ;D

 

Kijk maar eens naar de foto's in de link van de openingspost.

 

hou er wel rekening mee dat QuDo er in het echt niet zo uitziet als op zijn profiel foto ;D

Link naar reactie

Uiteraard ge ik proberen van de partij te zijn. Dus zodra de datum staat (ik las 13/14 mei en 20 mei, maar Marcel riep zelf even over juni) ga ik mijn agenda blokken. Locatie.... maakt me werkelijk niets uit. Nederland is zo klein en als je van te voren weet dat je langs een grote stad moet, kan je er rekening mee houden, toch??

 

Wel denk ik dat ik dit keer ook een sleepover ga worden.

 

@Marcel, mei is de laatste jaren best een goede maand qua temperatuur en droogte!

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

Uiteraard ge ik proberen van de partij te zijn. Dus zodra de datum staat (ik las 13/14 mei en 20 mei, maar Marcel riep zelf even over juni) ga ik mijn agenda blokken.

goed idee, maar wat wordt het nou? ik moet tijdig personeel inhuren voor de koopavond. ???

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

eeeh ,Ik heb een vriendje met en redelijk groot cafe in scheveningen (het is bijna Mikky haar buurman) over hoeveel mensen gaat het ongeveer?

Zal ik vragen of het daar kan? ::)

 

Geen slecht idee voor de koude maanden omdat we daar binnen zitten. Ergens in november ;)

 

MIkky kennende heeft ze dit allang door gelezen en geniet ze nu van de discussie...

 

Dat klopt ;) En sterker nog... Niet alleen gelezen, maar ook alvast een optie genomen voor een strandfeest 8)

 

Datum : vrijdag 20 mei (alhoewel die datum niet voor iedereen goed uitkomt, maar dat lukt helaas nooit met een datum).

Locatie : strand Kijkduin (in het verlengde van Scheveningen, maar (nog) wel gratis parkeren).

 

Zoals eerder gemeld is locatie altijd moeilijk selecteren. Maar voor de sleepovers is een weekendje Scheveningen toch alles behalve vervelend? Als we het daar over eens zijn, maak ik de reserveringsoptie eind deze week definitief en zet ik ons event in de agenda.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.