• 0

diefstal van collega/vriendin

ik werk bij een groot horecabedrijf samen met mijn vrindin die nu op staande voet is ontslagen. nu is het zo dat ik haar niet veroordeel om wat ze gedaan heeft gezien haar persoonlijke situatie maar daar gaat het mij nu even niet om. tijdens ons werk heeft ze van een gast een telefoon meegenomen/gestolen en later de volgende dag had ze zich ziek gemeld en diezelfde dag kwam de politie al bij haar en heeft ze de telefoon terug gegeven. daarna heeft ze ontslag gekregen maar haar salaris nog steeds niet ontvangen dit kan toch zomaar niet zij heeft toch recht op haar gewerkte uren ? en wat als ik de manager aan zou spreken van hoe of wat mag ik dit zomaar doen of mag ik me er niet mee bemoeien ? ze is al 20 jaar mijn vrindin namelijk en ik trek het me daarom ook persoonlijk aan.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Door het stelen van die telefoon is haar persoonlijke situatie aanmerkelijk verbeterd?

 

Yep. Als het een goede vriendin is kan je je ermee bemoeien door haar naar een goede adviseur te sturen. En inderdaad: praat eens met je manager. Het is een vrij land.

 

Dit is trouwens een ondernemersforum....

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.