• 0

waar op te letten met een koerier

Ik heb voor een eenmalige bestelling een koerier nodig om een pakket vanuit meppel naar rijswijk te krijgen. HEt pakket is te groot voor tnt en soortgelijke.

 

Het pakket is 2 x1 meter en 10 cm hoog, het gaat hier om een hekwerk van ongeveer 30 kg.

 

Maar er zijn zoveel bedrijven die dit doen en het is me niet helemaal duidelijk wat nou de goedkoopste manier is. Moet ik een bedrijf zoeken die bij mij in de buurt zit of juist bij de plek waar het opgehaald moet worden, of juist in het midden. Of maakt het allemaal niet uit en moet ik er gewoon 1 uitkiezen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je het ook binnen 24 uur mag leveren kan je het ook als pallet versturen kosten 35 a 50 euro. Gewoon even een koeriersbedrijf of een transportbedrijf opbellen voor een prijsopgave. Zelf maak ik gebruik van een middelgroot koeriersbedrijf uit dezelfde plaats, voor 14:00 opdracht gegeven vaak binnen een half uur opgehaald en volgende werkdag afgeleverd bij de klant.

Link naar reactie
  • 0

Beste Jasper,

 

De tip die Danny geeft is inderdaad de meeste voordelige optie. Een koerier rekent voor een echte koerierslevering meestal per kilometer en dan wordt zo'n rit al gauw wat duurder. Voordeel is wel dat de aflevering "dedicated" gebeurt, dus snel en zonder overslag. Je moet echter wel opletten dat je even vraagt naaar de verzekering. Een beetje transporteur kan voor je bijverzekeren als de goederen wat waarde hebben. De AVC bieden je weinig dekking bij maco of schade.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.