Hi!
Ik had een vraag.
Korte tijd geleden heb ik een telefoon abonnement + toestel besteld bij een tussenbedrijf, online.
Het toestel voldeed absoluut niet aan de verwachtingen en de lovende woorden die er bij stonden.
Deze heb ik dus geretourneerd, door een onhandigheid is er echter een beschadiging op gekomen.
Bij inname is dit gezien en moest de telefoon door naar het reparatiecentrum. Hier heb ik alle begrip voor en die kosten wil ik ook prima dragen.
Nu is het probleem echter: Ze willen het toestel niet meer innemen, ook niet na reparatie (omdat de 14 dagen dan verstreken zijn.) terwijl op hun site wel staat dat ze telefoons ook weer retour nemen met beschadigingen alleen dan voor een kleiner percentage.
Mede hierdoor willen ze mijn telefoon abonnement niet meer annuleren.
Hedendaags heb ik al een nieuw toestel + abonnement, maar dat zou dus betekenen dat ik twee peperdure abonnementen heb lopen, waarvan ik aan 1 niks heb.
Hun reden daarvoor is omdat het abonnement gekoppeld staat aan het toestel, maar dit is onjuist lijkt mij.
Het abonnement is van Vodafone, het toestel komt niet van Vodafone af.
Tevens heeft het toestel geen invloed gehad op de prijs van het abonnement.
Wat kan ik doen?