Steenwyck Geplaatst: 11 maart 2017 Steenwyck 3 1 Geplaatst: 11 maart 2017 Hi! Ik had een vraag. Korte tijd geleden heb ik een telefoon abonnement + toestel besteld bij een tussenbedrijf, online. Het toestel voldeed absoluut niet aan de verwachtingen en de lovende woorden die er bij stonden. Deze heb ik dus geretourneerd, door een onhandigheid is er echter een beschadiging op gekomen. Bij inname is dit gezien en moest de telefoon door naar het reparatiecentrum. Hier heb ik alle begrip voor en die kosten wil ik ook prima dragen. Nu is het probleem echter: Ze willen het toestel niet meer innemen, ook niet na reparatie (omdat de 14 dagen dan verstreken zijn.) terwijl op hun site wel staat dat ze telefoons ook weer retour nemen met beschadigingen alleen dan voor een kleiner percentage. Mede hierdoor willen ze mijn telefoon abonnement niet meer annuleren. Hedendaags heb ik al een nieuw toestel + abonnement, maar dat zou dus betekenen dat ik twee peperdure abonnementen heb lopen, waarvan ik aan 1 niks heb. Hun reden daarvoor is omdat het abonnement gekoppeld staat aan het toestel, maar dit is onjuist lijkt mij. Het abonnement is van Vodafone, het toestel komt niet van Vodafone af. Tevens heeft het toestel geen invloed gehad op de prijs van het abonnement. Wat kan ik doen? Link naar reactie
Hans van den Bergh Geplaatst: 11 maart 2017 Hans van den Bergh Moderator 10,4k 1114 Geplaatst: 11 maart 2017 Lijkt me eerder een vraag voor een consumentenbelangen-organisatie dan voor een ondernemers forum... Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc HL-Deelnemer en -Moderator I Social Service Designer I Innovatie Strateeg I Design Thinker I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE! Link naar reactie
RiVe Geplaatst: 11 maart 2017 RiVe 2k 173 Geplaatst: 11 maart 2017 Wat kan ik doen? Algemene voorwaarden nalezen, als je als ondernemer de abonnementen hebt afgesloten ben je minder beschermd als dat je ze als consument hebt afgesloten. Meerdere telefoon abonnementen gekoppeld aan een bedrijf is natuurlijk geen uitzondering. Edit: Lees net de titel dat het een privé juridische vraag is, Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 11 maart 2017 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 11 maart 2017 Higherlevel is alleen voor ondernemersvragen, dus hier gaat een slotje op. IN MEMORIAM Link naar reactie
Aanbevolen berichten