• 0

zelf kleren door verkopen

Hallo, ik ben een student Commerciele economie en wil graag wat geld bijverdienen.

 

Ik bestel nou al geruime tijd fasionable kleren uit korea voor een lage prijs voor eigen gebruik.

Nu was ik van plan om wat kleren te bestellen en deze bijvoorbeeld te verkopen op martkplaats.

 

Ik heb alleen een aantal vragen.

- Zijn er bepaalde wetten of regels waar ik me aan moet houden ?

- Krijg ik problemen met de douane als ik vaker en meer ga bestellen ?

- Zijn er eventueel andere sites waar ik me producten op kan verkopen ?

 

Ik wil dit puur als een soort bijbaantje doen, ik hoef geen grof geld te verdienen.

Ik zit zelf te denken aan 200/300 euro per maand in een verder gevorderd stadium. realistisch?

 

Alvast bedankt iedereen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je doet het goed om op deze manier als ondernemer te starten, kleinschalig, je loopt geen grote risico's.

 

200/300 euro/maand lijkt me erg realistisch.

 

Het is overigens wel een ondernemersforum waarin vragen worden beantwoord door mensen die er tijd voor nemen om je vraag te beantwoorden.

 

Je onderzoek is nu zo'n 110x gelezen, maar nog niet door de ondernemer die je vragen zo kan beantwoorden ener ook tijd voor wil nemen. En die ondernemer komt wel, maar kan ook om 16:00 of 20:00 langskomen.

 

Wat heb je er zelf aan gedaan om de vragen te beantwoorden, je noemt alleen marktplaats?

Heb je op deze site gekeken.

 

Succes, en nog even geduld. :)

Link naar reactie
  • 0

Op de sites van KVK, Belastingdienst, Douane, overheid etc. staat op zich al heel veel info waar je prima antwoord kan vinden op je algemene vragen als "welke wetten en regels?" en "Douane?". Probeer daar eerst alle informatie te vinden. Als je specifieke vragen hebt dan kan je die best op dit forum plaatsen.

 

Waar je je producten verkoopt is onderdeel van je bedrijfsplan en hangt sterk af van wat je wilt verkopen en hoe je je producten in de markt wilt zetten. Ook hier geldt dat je vraag te algemeen is. Er zijn heel veel sites waar je je producten kan verkopen. Via Google zijn die eenvoudig te vinden.

 

Kortom; probeer zelf iets meer te ondernemen en zelf informatie te zoeken op internet :)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.