Ervaring bureaustoel

Aanbevolen berichten

 

 

oud topic, maar actueel voor mij: de voering van mijn stoel is zo kapot dat de katten alle vulling er uit trekken. Ik kan weinig vinden online over vergelijkingen van bureaustoelen. Ik gebruik de stoel a-specifiek denk ik: ik zit 95% van de tijd op de voorste driekwart, zonder de rugleuning te gebruiken, en 5% hang ik achterover naar het plafond starend. Dus een vario achterkant is niks voor mij, maar als ik achterover plof moet 'ie wel een beetje meeveren, anders lig ik helemaal achterover.

 

Waarom staar ik naar het plafond? Nou, dan bedenk ik de code die ik maak.

 

Ik zat ook weer met zo'n dilemma. Dan kun je naar het office center en voor 99 euro zo'n frikandel kopen die binnen 2 jaar weer uitelkaar valt. Of je spendeert 99 euro op een failissements veiling (liefst van een gesubsidieerd clubje, die zitten op stoelen van 500 ~ 1000 euro)

Heb 6 bureaustoelen gekocht, samen voor net onder de 100 euro, Dauphin, interstuhl en grimbergen.

 

Kun je mooi testen welke het beste bevalt :)

Interstuhl bevalt mij het beste.

Link naar reactie

Een stoel moet goed zitten natuurlijk, maar als je 8 uur per dag zit kun je er beter nog wat meer aandacht aan besteden.

Niet alleen zitten maar ook regelmatig gaan staan aangezien de kans op hart- en vaatziekten een redelijk stukkie groter wordt bij fulltime zitters. (nee, geen reclamepraat want ik lever veel maar geen stoelen)

 

Overweeg eens regelmatig staand achter je bureau te werken als dat kan.

 

Interstuhl heeft goede stoelen, zoals vrijwel elk merk. Afhankelijk van budget.

Tweedehands is prima, domeinen, BVA Auctions, Faillissementsveilingen.nl, of tweedehandsaanbieders zoals desko.nl, allemaal aanbieders van goedkopere tweedehands merkstoelen.

Wilkhahn is ook bekend trouwens, en als je genoeg geld hebt een Herman Miller Aeron of een Humanscale stoel.

 

Dauphin, interstuhl en grimbergen.

 

Grimbergen is bier. Ik neem aan dat je Girsberger bedoelt? ;)

 

Mocht je nog zwemmen in het geld en $50k overhebben dan is onderstaande stoel wellicht nog een optie

1-EMP_MAC_POD_BACK.jpg

 

Link naar reactie

Beste, zelf heb ik een flinke duit neergeteld voor de Herman Miller Aeron zoals onderaan afgebeeld. Deze Millertjes zie je ook ECHT overal terug komen als je even goed oplet...in films, reclames.. bij klanten enz.. its one of the best....in zijn klasse.

 

 

Je legt er een flinke bedrag voor, maar dan krijg je ook wat voor terug om erop te chillen. Ze zijn ook nog eens in maten verkrijgbaar ;D ECHT een aanrader..

20120808140801-hermanmilleraeron.thumb.jpg.07338a1495a559d382773c2371b2bc84.jpg

Link naar reactie

office center heeft wel een mooi systeem om de kwaliteit van een bureaustoel aan te geven.

Konden met goed advies geven op basis van o.a. aantal uur dat ik op de stoel zit.

Was geen heel dure stoel maar wel op de juiste manieren goed instelbaar.

 

merk het verschil ook echt ten opzichte van de leenbakker bureaustoel waarop ik daarvoor zat. had daarbij vaak last van mijn rug na een lange dag, nu eigenlijk helemaal niet meer.

 

Goede bureaustoel is echt wel van belang als je veel en lang moet zitten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.