• 0

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn scritpie voor het HBO. De scriptie bestaat uit het maken van een ondernemingsplan voor een kinderopvang. Nu ben ik aangekomen bij het deel financieel en wordt er van mij verwacht dat ik een kostprijs op stel voor het uurtarief. Ik dacht dat een uurtarief van een kinderopvang wordt vastgesteld aan de hand van de maximale vergoedingstoeslag voor kinderopvang. Heeft iemand een idee of ervaringen met een kostprijs vaststellen voor het uurtarief?

Het uurtarief is inclusief luiers, eten en drinken.

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Marten van der Lei

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste Marten,

Higherlevel is bedoeld voor echte ondernemers en niet voor studenten. Hierbij kort wat info om je op weg te helpen.

Ouders krijgen een bepaald bedrag van de Belastingdienst vergoed ( in 2011: € 6,36). Maar opvangorganistaties zijn vrij om daarboven te zitten. De ouders krijgen alleen boven het eerdergenoemde bedrag geen vergoeding meer.

Kijk op de site van andere kinderopvangorganisaties naar hun tarieven. Waar deze uit zijn opgebouwd, moet je zelf maar bedenken. Misschien dat een kinderopvangorganisatie zo aardig is om je wat info te geven.

Groet, Nynke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar