• 0

Aanpassen bedrag stamrechtovereenkomst

Hallo,

 

ik heb een stamrechtovereenkomst van 120.000 eur. Daar heeft de belastingdienst akkoord voor gegeven en is een stamrechtovereenkomst opgesteld.

Achteraf krijg ik van mijn oud werkgever nog eens 6000 eur. Belastingdienst geeft ook hiervoor akkoord en het stamrechtbedrag wordt derhalve 126.000 eur.

 

Moet hierdoor nu ook weer een nieuwe stamrectovereenkomst worden gesloten?

Zo ja, waarom,? En wat zijn de mogelijke gevolgen indien dat niet wordt gedaan? (gezien de kosten die mijn financieel adviseur hiervoor wil berekenen laat ik dit liever achterwege indien het niet wettelijk verplicht is of er andere redenen zijn waardoor ik bij nalatigheid hiervan mijzelf fors in de vingers snijd)

 

Mvg, Ruud

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik sluit dit topic omdat dit een een stamrechtvraag betreft die niet gelieerd is aan (actief) ondernemen en daarom niet past bij de scope van Higherlevel.

 

Hoewel vaker vermeld/uitgelegd nogmaals de motivatie van de moderators om terughoudend te zijn met stamrechtvragen en deze alleen toe te staan als het echt gerelateerd is aan actief ondernemen (bijv starten van eigen bedrijf)

 

 

[*]Higherlevel is een ondernemersforum, geen stamrechtforum

[*]we proberen de aanzuigende werking van stamrechtvragen - veroorzaakt door de hoge google ranking van HL op stamrechtgebied - in te dammen omdat er eenvoudigweg te veel niet ondernemersgerelateerde stamechtvragen gesteld werden.

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.