Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemer 1100
ondernemer 1100
Beste allen,
We zijn in een offerte traject. Normaal gesproken valt de opdracht onder onze algemene voorwaarden voor levering. De opdrachtgever gaat echter niet akkoord met onze algemene voorwaarden.
De opdrachtgever wil dat wij leveren onder zijn alg. voorwaarden voor toeleveranciers. We kunnen echter niet akkoord gaan met deze alg. voorwaarden van de opdrachtgever.
De klant geeft aan geen tijd te hebben om bij elk punt van onze alg. voorwaarden te beschrijven waarom hij het er niet eens mee is. Als alternatief stelt hij voor om zowel onze alg. voorwaarden als zijn alg. voorwaarden beide niet toe te passen.
Wat betekent dat in de praktijk? Waar moet je op letten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag