Vorig jaar ben ik bezig geweest om bij een franchisenemer van organisatie X zijn schappenplan te optimaliseren en nu zag ik 14 dagen geleden bij een andere winkel van organisatie X exact het zelfde schappenplan staan in een stelling.
De franchisenemer geeft de rayonmanager de schuld en zegt hiervoor, ondanks ik hem niets verwijt, niet verantwoordelijk te zijn.
Ik heb uiteraard de organisatie X daar op aangesproken maar deze laat tot op heden niets van zich horen en ook wat inlichtingen ingewonnen bij collega's maar het wordt een kostbare kwestie te gaan procederen.
Hoe kan ik dit in de toekomst tegengaan ?
RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rene van Zandwijk
Rene van Zandwijk
Vorig jaar ben ik bezig geweest om bij een franchisenemer van organisatie X zijn schappenplan te optimaliseren en nu zag ik 14 dagen geleden bij een andere winkel van organisatie X exact het zelfde schappenplan staan in een stelling.
De franchisenemer geeft de rayonmanager de schuld en zegt hiervoor, ondanks ik hem niets verwijt, niet verantwoordelijk te zijn.
Ik heb uiteraard de organisatie X daar op aangesproken maar deze laat tot op heden niets van zich horen en ook wat inlichtingen ingewonnen bij collega's maar het wordt een kostbare kwestie te gaan procederen.
Hoe kan ik dit in de toekomst tegengaan ?
RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31727-keten-neemt-een-schappenplan-over/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag