Inkoop factuur ingeboekt. Op deze factuur zat een betalingskorting voor vroeger betalen.
Dat heb ik ook gedaan, maar nu ontstaan er in het bankboek een verschil.
Eerst de factuur ingeboekt op de juiste crediteur met het volledige bedrag. In deze boeking ook de korting verwerkt.
Nu de factuur als betaald geactiveerd in het bankboek, maar deze wordt weg geschreven tegen het hele bedrag. Dus heb nu een verschil in het bankboek met mijn bankrekening van 10.57euro.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lancee
lancee
Goedenmiddag,
Ik heb het volgende probleem
Inkoop factuur ingeboekt. Op deze factuur zat een betalingskorting voor vroeger betalen.
Dat heb ik ook gedaan, maar nu ontstaan er in het bankboek een verschil.
Eerst de factuur ingeboekt op de juiste crediteur met het volledige bedrag. In deze boeking ook de korting verwerkt.
Nu de factuur als betaald geactiveerd in het bankboek, maar deze wordt weg geschreven tegen het hele bedrag. Dus heb nu een verschil in het bankboek met mijn bankrekening van 10.57euro.
Weet iemand hoe ik dit weer recht kan trekken.
1200 postbank 10.57
aan ????? 10.57
Bedankt
Dennis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31730-inkoop-korting-wegboeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag