Geplaatst: 24 mei 201114 j seotube 86 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Ik vroeg me af wat de kracht van RSS feeds in deze tijd nog is? Wordt het nog daadwerkelijk veel gelezen door de grote menigte? Spaanse en Zuid-Amerikaanse recepten | Tapas recepten | Guarana Antarctica bestellen
Geplaatst: 24 mei 201114 j ictkb_com 47 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Ik doe er zelf niks mee, en ook niet voor mijn klanten. Ik denk dat het voor bepaalde doelgroepen handig kan zijn. Als kan ik zo even niks bedenken. Google News en Social Media heeft de rol wel zo'n beetje over genomen. Webshop - Website - Maatwerk
Geplaatst: 24 mei 201114 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Gebruikt iemand nog websites tegenwoordig? ;D In 2008 had techcrunch 1,5 miljoen rss-abonnee's. Google webmaster blog heeft er momenteel 116 duizend alleen al via feedburner. In de feed-suggesties voor culinaire blogs van G. Reader zie ik een tiental blogs met 30+ duizend of meer abonnee's. Vanwaar je vraag?
Geplaatst: 25 mei 201114 j seotube 86 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Gewoon het feit dat ik in mijn omgeving niet direkt mensen ken die het gebruiken met mezelf inbegrepen. Spaanse en Zuid-Amerikaanse recepten | Tapas recepten | Guarana Antarctica bestellen
Geplaatst: 25 mei 201114 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Al mijn collega's en ikzelf gebruiken RSS-feeds om te abonneren op sites. Ook diverse apps werken er mee, dus ik zou het zeker aanbieden wanneer je een doelgroep aanspreekt die regelmatig op de hoogte wil/moet blijven van jouw content.
Geplaatst: 25 mei 201114 j seotube 86 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ok bedankt Jeroen! Dan ga ik me er volledig op toeleggen. -edit- Bestaan er dan ook goede RSS feed directories waar je dan je je RSS feed kunt aan toevoegen? Spaanse en Zuid-Amerikaanse recepten | Tapas recepten | Guarana Antarctica bestellen
Geplaatst: 25 mei 201114 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Het werkt andersom seotube: niet het feit dat er een RSS-feed is maakt een bron boeiend (dus een register is niet interessant), maar wanneer ik als bezoeker een bron boeiend vind wil ik een feed om me te kunnen abonneren :)
seotube
Ik vroeg me af wat de kracht van RSS feeds in deze tijd nog is? Wordt het nog daadwerkelijk veel gelezen door de grote menigte?