• 0

Pilot uitvoeren crisismanagement

Hallo allemaal,

 

Ik ben Pim, 22 jaar en ik bezig met de start van een bedrijf dat adviseert in crisismanagement.

 

Om wat ervaring op te doen zoek ik een klein bedrijf om een risicoinventarisatie en een aanbevelingsrapport voor te schrijven. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan aanpakken en/of zitten er wellicht kleine bedrijven hier bij wie ik dat gratis mag doen?

 

Mvg,

Pim

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Interessant concept (maar dat had je van een risk management consultant natuurlijk kunnen verwachten :)).

Ik heb wellicht wel een gegadigde voor je: een bedrijf dat bezig is een middle market recall plan op te stellen, en zeker wat informatie en ondersteuning op gebied van crisismanagement kan gebruiken.

 

Verder is een interessante complementaire dienst op onze eigen dienstverlening (risicotechnisch advies + implementatie en beheer incl. verzekeren van restrisico's), dus wellicht interessant om eens verder over van gedachten te wisselen.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Interessant concept (maar dat had je van een risk management consultant natuurlijk kunnen verwachten :)).

Ik heb wellicht wel een gegadigde voor je: een bedrijf dat bezig is een middle market recall plan op te stellen, en zeker wat informatie en ondersteuning op gebied van crisismanagement kan gebruiken.

 

Verder is een interessante complementaire dienst op onze eigen dienstverlening (risicotechnisch advies + implementatie en beheer incl. verzekeren van restrisico's), dus wellicht interessant om eens verder over van gedachten te wisselen.

 

Kijk eens aan, kun je me daar privé wat meer informatie over geven?

 

Ik denk dat het heel leuk is om daar gedachten over uit te wisselen. Op welke manier kunnen we dat doen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.