Misschien is dit verkeerd geplaatst, maar ik zoek me een ongeluk om een andwoord en ik hoop hier voldoening te vinden met al deze financieele kennis hier.
Ik heb een klusje van ong. 3000 euro aan materialen gekregen.
Deze materialen koop ik bij het bedrijf waar ik werk, hierover betaal ik BTW.
Nou wil ik deze materialen doorverkopen voor 3500 euro, aan een ander bedrijf.
Moet ik dan BTW betalen? Ik ben particulier en sta nergens ingeschreven, dan is het toch gewoon 2e handse verkoop?
En kan het bedrijf dat zomaar van mij kopen of is daar weer een speciaal soort factuur voor nodig?
Als het verkeerd staat sorry daarvoor, geef dan a.u.b. gewoon 1 duidelijk andwoord en dan verwijder ik het topic zelf wel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Timon1991
Timon1991
Hallo,
Misschien is dit verkeerd geplaatst, maar ik zoek me een ongeluk om een andwoord en ik hoop hier voldoening te vinden met al deze financieele kennis hier.
Ik heb een klusje van ong. 3000 euro aan materialen gekregen.
Deze materialen koop ik bij het bedrijf waar ik werk, hierover betaal ik BTW.
Nou wil ik deze materialen doorverkopen voor 3500 euro, aan een ander bedrijf.
Moet ik dan BTW betalen? Ik ben particulier en sta nergens ingeschreven, dan is het toch gewoon 2e handse verkoop?
En kan het bedrijf dat zomaar van mij kopen of is daar weer een speciaal soort factuur voor nodig?
Als het verkeerd staat sorry daarvoor, geef dan a.u.b. gewoon 1 duidelijk andwoord en dan verwijder ik het topic zelf wel.
Met vriendelijke groet,
Timon
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32425-hoef-ik-nu-geen-btw-te-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag