Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Hallo!
(goeie forum hoop ik)
ik heb een probleem ivm samenwonen.
Er is namelijk zon grens van ca. 34000 waaronder we moeten zitten om in een aangeboden woning te mogen.
Nu hebben ze de info van 2009 wel, waardoor het lijkt alsof we daar boven zouden zitten,
maar dat is nu helemaal niet meer zo. Sinds 2010 al niet meer, alleen is mijn belasting nog niet gedaan.
Die zou half augustus klaar zijn.
Nu wil de gemeente dus zo snel mogelijk iets zien waaruit mijn inkomen van 2010 blijkt.
Het hoeft niet het IB60 zelf te zijn van 2010, maar mag ook iets anders 'officieels' zijn.
Nu is mijn accountant op vakantie..
en vraag ik me af wat er gedaan kan worden!
Is die IB60 het enige officiele formulier?
Of kan de accountant ook iets opstellen waarin staat wat ik verdien wat in de tussentijd
als geldig kan worden beschouwd, zodat de gemeente ziet dat onze inkomensgrens
onder de 34.000 zit? ???
Want ik heb dit best snel nodig :-\
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32759-inkomen-in-de-weg-van-woning/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag