Ik heb even lopen zoeken maar ik heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden.
Betalen:
Als ik belasting moet betalen hoe werkt dit dan? Krijg ik thuis een brief gestuurd. Met wat ik moet betalen.
Of krijg ik een brief gestuurd met een formulier waar ik mijn administratie in moet doen en dan sturen. En dat ik daarna een brief krijg hoeveel ik moet betalen en waar heen. En ik krijg dat dan 1x per kwartaal of per jaar.
Terug gaven:
Hoe kan ik belasting terug vragen voor bedrijfs kosten. Moet ik hun een brief sturen of krijg ik per kwartaal/jaar een brief toe gestuurd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marijnk
marijnk
Ik heb even lopen zoeken maar ik heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden.
Betalen:
Als ik belasting moet betalen hoe werkt dit dan? Krijg ik thuis een brief gestuurd. Met wat ik moet betalen.
Of krijg ik een brief gestuurd met een formulier waar ik mijn administratie in moet doen en dan sturen. En dat ik daarna een brief krijg hoeveel ik moet betalen en waar heen. En ik krijg dat dan 1x per kwartaal of per jaar.
Terug gaven:
Hoe kan ik belasting terug vragen voor bedrijfs kosten. Moet ik hun een brief sturen of krijg ik per kwartaal/jaar een brief toe gestuurd.
Het gaat om een VOF
Alvast bedankt!
Marijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32975-belasting-betalenterug-gaven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag