Voor een klant leveren we de goederen in NL, maar de klant wil de factuur naar Slowakije. (Daar heeft hij natuurlijk de administratieve verwerking goedkoper geregeld.)
Wat betreft de adressering van de factuur ben ik niet zeker. Moet het adres van de factuur een adres in NL zijn? Of kan ik het Slowakije adres gebruiken en nog extra het NL-afleveradres vermelden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DirkvB
DirkvB
Hallo,
Voor een klant leveren we de goederen in NL, maar de klant wil de factuur naar Slowakije. (Daar heeft hij natuurlijk de administratieve verwerking goedkoper geregeld.)
Wat betreft de adressering van de factuur ben ik niet zeker. Moet het adres van de factuur een adres in NL zijn? Of kan ik het Slowakije adres gebruiken en nog extra het NL-afleveradres vermelden?
Mvg, DJvB
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32977-afleveradres-in-nl-en-factuuradres-naar-externe-verwerker/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag