• 0

Hernieuwd arbeidscontract: hernieuwd concurrentiebeding?

Bij mijn huidige werkgever heb ik een contract voor onbepaalde tijd. Nu wil hij een ieder van de medewerkers een nieuw arbeidscontract laten tekenen. De reden hiervoor is een wijziging in een van de paragrafen omtrent concurrentiebeding. Aangezien er een wetswijziging op komst is wil hij hier alvast op inspringen door dit op papier vast te leggen.

Min vraag is simpel: Kan hij zomaar een nieuw contact opstellen en dit ons laten tekenen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

groet.

Ed

 

[Edit door Decorum: ik heb je titel iets meer verduidelijkend gemaakt.]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ligt er aan of je een wijzigingsbeding in je contract hebt staan, anders mag je volgens mij weigeren, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij dat zomaar eenzijdig kan veranderen.

"Persoonlijk ben ik altijd bereid te leren, alleen vind ik het niet altijd leuk de les gelezen te worden."

- Winston Churchill -

Link naar reactie
  • 0

Als hij strengere bedingen gaat stellen, worden je arbeidsvoorwaarden gewijzigd, en dit kan niet zomaar tenzij hij inderdaad een wijzigingsbeding er in heeft staan....

 

Mooi moment om eens te praten over een salarisverhoging ;D

 

PS

Een dergelijke vraag, in een iets andere form had je ook al geplaatst, misschien dat je deze in het vervolg kunt combineren om niet onnodig veel threads te openen....

Egbert Punter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.