Geplaatst: 14 augustus 201113 j Devlinx 425 berichten 8 Trofeeën 19 Reputatie Voor een aantal relaties (incl mezelf uiteraard) onderzoek ik de mogelijkheid om de olympische spelen in Londen te bezoeken. Ik weet dat ik rijkelijk laat ben met deze vraag, maar iemand nog enig idee hoe aan zakelijke arrangementen cq kaarten te komen voor dit evenement. Groet Devlinx Suscipere et finire
Geplaatst: 14 augustus 201113 j Wouter Hol Raad van Advies 3.2k berichten 10 Trofeeën 353 Reputatie Volgens deze site komen er dit najaar nog kaarten in de verkoop in NL. Verder biedt het IOC -voor zo ver ik weet- geen zakelijke arrangementen ter verkoop aan. Je zou dit zelf in kunnen vullen door hotels e.d. er bij te boeken of door een arrangement door een derde partij in te laten invullen.
Devlinx
Voor een aantal relaties (incl mezelf uiteraard) onderzoek ik de mogelijkheid om de olympische spelen in Londen te bezoeken.
Ik weet dat ik rijkelijk laat ben met deze vraag, maar iemand nog enig idee hoe aan zakelijke arrangementen cq kaarten te komen voor dit evenement.
Groet
Devlinx
Suscipere et finire