• 0

Steve Jobs draagt dagelijkse leiding van Apple over

Triest nieuws. Steve Jobs gaat Apple op afstand besturen (als bestuursvoorzitter) om de dagelijkse leiding over te dragen aan Tim Cook.

 

"I have always said if there ever came a day when I could no longer meet my duties and expectations as Apple's CEO, I would be the first to let you know. Unfortunately, that day has come."

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Je hoeft niet van de bres af hoor! Ik heb mijn zegje gezegd en ik maak geen reclame. Natuurlijk was Apple ook uitdagend. En uitdagend is goed voor de markt. Nieuwe standaards dwingen anderen opnieuw hun eigen producten te bekijken vernieuwingen aan te brengen. Dat is altijd een positieve ontwikkeling.

 

Voor de liefhebbers heb ik het hier wat uitgebreider beschreven.

Link naar reactie
  • 0

Gister nog, in mijn les Global Marketing, stond Apple op een lijstje uit 2008 op de 25e plaats qua merkwaarde. Drie jaar later staat Apple op de 1e plaats. Het is geen nieuw bedrijf, maar een "oud" bedrijf dat zich opnieuw heeft uitgevonden. Een onwaarschijnlijke prestatie die in hoge mate op het conto komt van de CEO. Steve Jobs is in mijn ogen een genie (al of niet "Evil") die in kan schatten wat zijn klanten willen, voordat ze zelf weten wat ze willen. Hij zat er wel eens naast, maar hij had vaker gelijk dan ongelijk. Petje af.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.