Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
Mijn excuus als ik niet in de goede categorie gepost heb.
Ik heb het volgende aan de hand.
Er is in het buitenland een bedrijf met exact dezelfde naam en om het nog spannender te maken, ook exact dezelfde werkzaamheden. Ook de domeinnaam is het zelfde, alleen dan geen .nl maar .hunland
Ondanks dat we elkaar niet in de weg zitten, is het natuurlijk wel vervelend. Zo kan ik bv niet op twitter met mijn bedrijfsnaam, omdat deze door hen al bezet is. Ik roep maar even een voorbeeld.
Nu heb ik, in mijn beste engels, gevraagd wanneer zij geregistreerd waren en kreeg als antwoord dat zij sind juli 200x live zijn. Helemaal duidelijk is het mij niet of hun datum van online gaan ook meteen hun startdatum is.
Mijn startdatum is maart, dat zelfde jaar.
Hoe zit dit nu?
Is het een probleem dat wij beide dezelfde naam hebben en dezelfde werkzaamheden (hetzelfde bedrijf dus)
Zou ik hier iets mee kunnen als ik dat zou willen en zoja wat?
Ik ben even aan het nadenken wat ik hier allemaal mee moet, maar stel ondertussen alvast deze vraag, wellicht helpt het me beslissingen te maken.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.