Ga naar inhoud

Merk kleding op de site plaatsen .

Geplaatst:

jeffreyw

Goedendag ,

ik ben net nieuw op dit forum dus ik weet niet of ik het op de juiste plek post.

ik ben op dit moment bezig een eigen webwinkel te starten met merk kleding voor namelijk Nickelson.

nu kan ik deze kleding erg goedkoop inkopen bij iemand die ik ken , het komt gewoon uit de winkel en is orgineel.

nu is mijn vraag : stel dat ik een aantal t-shirtjes koop en ik maak daar een foto van voor op mijn site .

mag dat dan gewoon zomaar? of moet ik eerst toestemming aan iemand vragen. dat is namelijk nog het enigste waar ik nog mee zit als dat allemaal geen probleem is dan ga ik hopelijk over 2 maanden online .

ik ben benieuwd naar de reacties , alvast bedankt .

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

Yep, dat mag. Een winkelier kan gewoon restanten en overschotten verkopen aan handelaars (zoals jij) en jij mag die gewoon verkopen in een webshop. Je mag er zelfs reclame voor maken, met eigen foto's en zelfs met gebruik van het merklogo. Het is immers geen namaak!

Nou is het mogelijk dat de merkeigenaar je aanspreekt, maar jij koopt legaal in.

Zelfs als je voor de rechter gedaagd wordt (niet bang voor zijn) kan je aantonen dat je het product legaal ingekocht hebt. Je hoeft dat niet te bewijzen aan de merkeigenaar, dat kan door een onafhankelijke partij vastgesteld worden. Je moet dus wel nota's vragen en bewaren. En zeker weten dat het geen illegale namaak is.

Succes!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

jeffreyw

• Auteur

TwaBLa

bedankt voor je reactie , dat is goed nieuws .

aan de slag dan maar he ;)

Bedankt.

Geplaatst:

TwaBla

Het moet wel een winkel in Europa zijn waar jij inkoopt, dus niet in Amerika of elders. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.