Aanbevolen berichten

je kunt het bijna niet gemist hebben, want er is veel promotie voor gemaakt. voor de zekerheid dan maar nog een keer: 18 mei startersdag bij de ABN-AMRO. ze noemen het zelfs de nationale startersdag. voor ondernemers, dat dan weer wel.

Houd dinsdag 18 mei vrij in uw agenda! Want dan organiseert ABN AMRO weer de Nationale Startersdag voor Ondernemers. Bij meer dan 50 ABN AMRO kantoren staat de deur die dag van 12.00 tot 20.00 uur voor u open. De adviseur van ABN AMRO, de notaris, de fiscaal adviseur, de accountant en de adviseur van de Kamer van Koophandel staan dan voor u klaar.

meer info op de website

Link naar reactie

Ben er ook geweest, maar alleen voor het gratis spreekuur met de fiscaal adviseur. Blijkt deze hier in Enschede (net als op veel plaatsen) niet aanwezig, omdat de belastingdienst de mensen niet beschikbaar had :-\

Dus afspraak overgezet naar accountant, deze kon mij ook wel wat op weg helpen, maar niet zoals ik verwacht had.

Rest van de dag had naar mijn mening weinig uitstraling, was er ook zeer rustig (lees: belangstellenden waren in de minderheid tov informatieverstrekkers)

www.castorinterieur.nl - Meubels op maat

Link naar reactie

Niks mis met het aanbod, alleen hebben ze niet duidelijk genoeg laten weten wat het voordeel zou zijn geweest om er heen te gaan. Daarnaast zijn er nu niet erg veel starters ben ik bang.

Link naar reactie
Daarnaast zijn er nu niet erg veel starters ben ik bang.

Niks mis met het aanbod. ;D Starters zat. Vooral degene die goed hebben nagedacht en een bedrijf met enige ambitie willen starten. Ik klaag niet (starters zijn mijn klanten)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar