msteer Geplaatst: 10 mei 2004 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 10 mei 2004 je kunt het bijna niet gemist hebben, want er is veel promotie voor gemaakt. voor de zekerheid dan maar nog een keer: 18 mei startersdag bij de ABN-AMRO. ze noemen het zelfs de nationale startersdag. voor ondernemers, dat dan weer wel. Houd dinsdag 18 mei vrij in uw agenda! Want dan organiseert ABN AMRO weer de Nationale Startersdag voor Ondernemers. Bij meer dan 50 ABN AMRO kantoren staat de deur die dag van 12.00 tot 20.00 uur voor u open. De adviseur van ABN AMRO, de notaris, de fiscaal adviseur, de accountant en de adviseur van de Kamer van Koophandel staan dan voor u klaar. meer info op de website Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 25 mei 2004 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 25 mei 2004 Is iemand hier nog geweest? Wil iemand hier zijn/haar ervaringen over delen? Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
chielsen Geplaatst: 25 mei 2004 chielsen 305 2 Geplaatst: 25 mei 2004 Ben er geweest. Nou een beetje basis info gehad, ik had niet echt het idee dat je er echt heel wijs kunt worden. Ik heb toch nog wel een paar handig tips mee gekregen dus het was de moeite wel waard. We Moji - Gratis Enquetes maken Link naar reactie
Casint Geplaatst: 26 mei 2004 Casint 128 2 Geplaatst: 26 mei 2004 Ben er ook geweest, maar alleen voor het gratis spreekuur met de fiscaal adviseur. Blijkt deze hier in Enschede (net als op veel plaatsen) niet aanwezig, omdat de belastingdienst de mensen niet beschikbaar had :-\ Dus afspraak overgezet naar accountant, deze kon mij ook wel wat op weg helpen, maar niet zoals ik verwacht had. Rest van de dag had naar mijn mening weinig uitstraling, was er ook zeer rustig (lees: belangstellenden waren in de minderheid tov informatieverstrekkers) www.castorinterieur.nl - Meubels op maat Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 26 mei 2004 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 26 mei 2004 Hmm met zo'n enorme marketingcampagne en dan nog geen bezoekers? Het was toch gratis? Wat zou er mis zijn met het aanbod? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Casint Geplaatst: 26 mei 2004 Casint 128 2 Geplaatst: 26 mei 2004 Misschien dat het ook met het tijdstip te maken had (14:30), kwam voor mij gunstig uit direct na een andere afspraak, en lijkt me ook wel het rustigst van de dag (12:00 tot 20:00 ? ) www.castorinterieur.nl - Meubels op maat Link naar reactie
Gast joost_k Geplaatst: 10 juni 2004 Gast joost_k Geplaatst: 10 juni 2004 Niks mis met het aanbod, alleen hebben ze niet duidelijk genoeg laten weten wat het voordeel zou zijn geweest om er heen te gaan. Daarnaast zijn er nu niet erg veel starters ben ik bang. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 10 juni 2004 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 10 juni 2004 Daarnaast zijn er nu niet erg veel starters ben ik bang. Niks mis met het aanbod. ;D Starters zat. Vooral degene die goed hebben nagedacht en een bedrijf met enige ambitie willen starten. Ik klaag niet (starters zijn mijn klanten) Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Aanbevolen berichten