Stemmetjes op de WC goud geld waard

Aanbevolen berichten

Uitvinder 'WC-geest' loopt binnen

Bron: ABC News Online Australia

Gepubliceerd: vrijdag 21 mei 2004 @ 21:21

 

De Duitse uitvinder van een pratend apparaatje voor onder de toiletbril is overspoeld met orders voor zijn uitvinding. De man heeft inmiddels 1,6 miljoen van dergelijke apparaatjes verkocht, aldus een vertegenwoordiger van de fabriek.

 

Duitse vrouwen, die het zat zijn dat hun man de kleinste kamer van het huis onderspettert, kunnen de uitvinding onder de bril plakken. Als de man de bril omhoog doet om staand te gaan plassen klinkt er een strenge damesstem: " Hallo, wat zijn we van plan? Doe die WC-bril onmiddelijk naar beneden, want jij gaat absoluut niet staand plassen, je zou er een smeerboel van maken."

 

Alex Benkhardt, de 46-jarige uitvinder van de 'WC-geest', is al in onderhandeling met andere producenten om het artikel ook in Engeland, Canada en Italië op de markt te brengen.

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie

Als er nog meer broodjes aap in de aanbieding zijn...dan gaarne medium.

De grootste flauwekul in een notedop...geloof je dan alles?

Mijn toilet, orders van mijn vrouw, gebruik de borstel! Verder geen wensen. Zij maakt em schoon.

Link naar reactie

Je kunt de plee op peterD :D

 

Zelfs wetenschappelijk onderzoek naar toiletgedrag

 

Do you leave your toilet seat up or down?

Presenter: Chris Coleman

 

Wednesday, 11 September 2002

 

 

Dr Rane plans to look at Western verses Eastern toilets in his next research project.

 

It's a topic that comes up in almost any situation where members of the opposite sex share accommodation.

 

It's a question that has been known to start bitter domestic disputes. Probably more often than "Who's doing the dishes" or "Have you put the rubbish out".

 

It's "Do you leave the toilet seat up... or down?"

 

There now seems to be a scientific case to support the answer "down", because it may actually be better for all of us - not just women - to sit while we go about our business.

 

Doctor Ajay Rane from James Cook University has been conducting research that is certain to take him to "number one" on the scientific charts, and he joined us on Statewide Drive to discuss the down case.

 

 

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie

Talking toilet inventor flushed with success

A German inventor who developed a gadget that berates men if they try to use the toilet standing up, has sold more than 1.6 million devices, his business manager says.

 

German women fed up with a man with a poor aim can turn to the ghost-shaped gadget which lurks under the toilet rim, and if the seat is lifted, declares in a stern female tone: "Hello, what are you up to then? Put the seat back down right away, you are definitely not to pee standing up... you will make a right mess".

 

Alex Benkhardt, 46, invented the "WC Ghost" and its creators are in negotiations to market it in Britain, Canada and Italy.

 

--Reuters

 

http://www.abc.net.au/news/newsitems/s1112861.htm

 

 

 

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie

Ik snap wel dat er verkopen zijn...alle nieuwe feestartikelen lopen goed. Alleen zou je graag zo'n bedrijf hebben met één seizoenartikel, en één seizoen.

Bovendien is het niet het beste hype product, zodat je er niet eens 'echt' rijk van kan worden.

Ik wou je niet beledigen, sorry hoor, ik schreef het waarschijnlijk een beetje fout..

Link naar reactie

 

Echte mannen poepen staand.

 

Yep, dat is wat hygiënischer. Maar plassen doe je bij voorkeur zittend, althans dat is de vrouwelijke norm tegen gespetter langs de pot.

 

Ik zou zeggen: meid je moet niet zo zeuren, wees blij dat je wat om handen hebt :D

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie

Hallo, wat zijn we van plan? Doe die WC-bril onmiddelijk naar beneden, want jij gaat absoluut niet staand plassen, je zou er een smeerboel van maken.

 

Lijkt me een prima motivator om mensen staand te laten plassen zonder eerst de bril omhoog te doen. De japanners hebben het helemaal begrepen met hun zelfreinigende toiletbrillen :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.