Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
danny1988
danny1988
Beste Leden,
Ik ben sinds 1 oktober gestart met een schildersbedrijf en ik heb al opdrachten bij particulier.
Nu zou ik nog binnen de industrie mijn diensten willen uitbreiden.
Het gaat mij niet zo zeer om onderhoudscontracten, Maar gewoon om een aantal opdrachten per jaar te doen via een industriële organisatie.
Alleen weet ik niet hoe ik de juiste contact persoon kan benaderen die de uitbesteding doet van het onderhoud binnen de organisatie.
Want in mijn sector zullen het snel internationale bedrijven zijn die in België of in Nederland zijn gevestigd.
Ik kan bijvoorbeeld wel via mail de organisatie benaderen maar dan weet ik niet in welke afdeling die dan terecht zou komen.
Ik heb Google al afgezocht, Maar ook niet direct websites met uitbestedingsopdrachten binnen de industrie.
Of bemiddelingsbureaus die dit doen voor industriële opdrachtgevers.
Iemand tips of ervaring over dit ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33996-hoe-binnen-komen-bij-een-industriele-organisatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag