Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Bakker
Jeroen Bakker
In het artikel Out of Focus wordt gewezen op de drang van bedrijven om horizontaal uit te breiden in plaats van verticaal te groeien. Dus méér activiteiten ontplooien, in plaats van de kernactiviteiten te verbeteren en goed te worden in één ding. Enkele quotes:
Hoe gaan jullie om met het bewaren van de focus? Met zoveel ideeën en zoveel interessante ontwikkelingen vind ik het razendmoeilijk om me niet te laten verleiden tot het zetten van stappen in andere richtingen dan onze kernactiviteiten, en heb ik me zelfs al laten verleiden. Focus is zeer belangrijk voor groeiende bedrijven, maar hoe hou je het?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag