22 juni - Innozuid te Eindhoven

Aanbevolen berichten

Innozuid, beurs voor innovatieve ondernemers, ontwikkelaars en investeerders.

 

30 participanten, 16 workshops en debatten, 1op1 gesprekken met investerders en een goede afsluitende borrel.

 

Het gebied tussen Eindhoven, Leuven en Aken vormt vanouds een belangrijke economische driehoek. In de moderne kenniseconomie zijn de voorwaarden voor een voorspoedige toekomst ruimschoots aanwezig, want er heerst een goed ondernemersklimaat, er is volop kennis binnen onderwijsinstellingen en ondernemingen, en landsgrenzen vormen geen belemmering.

 

Toch val je als innovatieve ondernemer met een goed product niet in een gespreid bedje. Met kennis en inzicht, lef en doorzettingsvermogen leer je snel, maar niet snel genoeg. Voor het behalen van succes is samenwerking essentieel. Dat geldt ook voor de gevorderde ondernemer. Op InnozuiD draait alles om samenwerking. U ontmoet er ondernemers, investeerders en andere participanten om samen kennis te delen, markten te ontwikkelen, export te realiseren maar vooral om het spel, dat ondernemerschap heet, onder de knie te krijgen.

 

Maak gebruik van de mogelijkheden, die InnozuiD u biedt. Ontmoet de mensen die begrijpen wat u bedoelt en weten wat u nodig heeft, volg de workshops en verbreed uw netwerk. Zodta u niet alleen uw eigen grenzen verkent, maar ook het ondernemen grenzeloos maakt.

 

Toegang (bij voorinschrijving) € 45,- incl btw

 

www.innozuid.nl

 

AANMELDEN

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hallo Mensen,

 

Zijn er mensen hier die de beurs gaan bezoeken? En met wat voor doel ga je deze beurs bezoeken?

 

Ik zelf als een startende ondernemer (ICT- Innovatieve software and hardware ontwikkeling) zie deze beurs als een mooie oriëntatie mogelijkheid met alle participanten die aanwezig zijn.

Ik ben het meeste geïnteresseerd in de samenwerking tussen de universiteiten en het bedrijfsleven op het gebied van research en devolepment. Aangezien ik een prototype (hardware) wil laten ontwikkelen en ook op zoek ben naar de financierings mogelijkheden hiervoor.

 

PS: en niet te vergeten; Netwerken ;)

 

Met vriendelijke groet,

Slash

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.