Ik wil binnenkort 1 pallet producten laten transporteren vanuit Rotterdam. Ze staan daar in een opslag van het transport bedrijf Dachser. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd om een indicatie te krijgen van hun transportkosten, maar ze beantwoorden alle vragen die ik stel behalve de prijs.... Is dit niet raar?!
Nu overweeg ik eens te kijken naar andere transport bedrijven, en aan jullie de vragen:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tims2011
tims2011
Ik wil binnenkort 1 pallet producten laten transporteren vanuit Rotterdam. Ze staan daar in een opslag van het transport bedrijf Dachser. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd om een indicatie te krijgen van hun transportkosten, maar ze beantwoorden alle vragen die ik stel behalve de prijs.... Is dit niet raar?!
Nu overweeg ik eens te kijken naar andere transport bedrijven, en aan jullie de vragen:
- welke transporteur hebben jullie goede ervaring mee? goedkoop, goede service, etc
- waar vind ik welke transporteurs er zijn, en is er een manier ze te vergelijken?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag