Jump to content

Patrick Strijker

Super Senior
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Patrick Strijker last won the day on January 15

Patrick Strijker had the most liked content!

Community Reputation

13

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Zuidwolde
  • Phone number
    0653508182
  • Branch
    31
  • Branch 2
    Wetenschap & onderwijs
  • Website address

Vision

  • I'm looking for people who
    doen wat ze zeggen. Beseffen wat ze doen en er dus bewust mee bezig zijn.
  • My opinion about entrepeneurship
    Wie je bent en wat je doet, is de som van de keuzes die je maakt.
  • My opinion about innovation
    Innovatie is nodig om de standaard te verbeteren. Het kan altijd beter, sneller, makkelijker, mooier, maar vooral leuker!
  1. Zeker een goeie John. Feit is wel dat we inhoudelijk niets aan de film kunnen doen. Mensen komen er niet in voor gezien de richtlijnen van Google, meen ik. Ik had natuurlijk bordjes kunnen ophangen aan de inpaktafel ;) Het is idd wel een idee om bijvoorbeeld print-screens te gebruiken om zo stap voor stap iets uit te leggen. Het vreemde voor mezelf is eigenlijk ook dat het zo gewoon is, dat ik me niet kan voorstellen dat anderen zo graag binnen kijken. Kennelijk is er toch een hoge mate van nieuwsgierigheid. Ik had het meer gedaan voor de uitstraling. Laten zien dat we 'echt' zijn. Onze fotograaf is Francois Wieringa maar landelijk zijn er meer. Ze hebben geloof ik niet allemaal landelijke rechten. De grote zoekerd blijft natruurlijk Amerikaans.... Overigens wel leuk dat Francois nu op de ijsbaan bij Poetin zit om plaatjes te schieten voor de Telegraaf en KPN. Ik zie hem geregeld op TV achter de schaatsers zitten, bij de start.
  2. Bedankt voor jullie reakties! Ik wist niet dat Chrome niet goed werkte. Volgens is het nog vrij onbekend. Natuurlijk zij er de 360 graden en panorama toepassingen. De 'Google' fotograaf koppelt e.e.a. meteen aan Google profiel. Zo haalt ook Maps en Earth daar gegevens vandaan, meen ik. @TwaBla ik had wel even gezocht op Bedrijfsfoto's en kwam toen nagenoeg niets tegen.
  3. Omschrijving van je concept: Een tijd geleden hebben we door een Google Bedrijfsfotograaf een fotoshoot laten maken. Hierbij worden op de StreetView manier foto's gemaakt van toegang en binnenkant van je bedrijf. De fotograaf maakt ook een aantal detailfoto's van sfeer en/ of artikelen. Je kunt dus echt scrollen en zoomen. Buiten begint het al. Waar streetview stopt, gaat de 'film' vloeiend over in de Bedrijfsfoto. Zelf zijn we best trots op het resultaat en ook nieuwsbrieflezers klikken de link graag aan. Kom binnenkijken bij een webshop! Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Een zonnige periode afgewacht. De fotograaf zijn ding laten doen. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: (Potentiële) klanten een kijkje achter de schermen gunnen. Zo hopen we het vertrouwen op te bouwen en de uitstraling van professionele webshop te vergroten. De online vindbaarheid vergroten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Streetview is wel bekend, maar vak tot AAN de drempel. Bij ons kan men nu echt naar binnen. We laten hiermee zien dat we geen dozenschuivers zijn, maar dat er echt een magazijn achter zit. De vaak virtuele uitstraling van een webshop, wordt nu bijna tastbaar. Wat voor feedback hoop je te krijgen: - Is het echt leuk om eens bij anderen binnen te kijken? - Wekt het vertrouwen? - Klopt het beeld bij je voorstelling? - Zou je het zelf toepassen? - Zie je nadelen?
  4. Mooi topic. Het schept wel verwachtingen natuurlijk. Met onze shop hoop ik dezelfde lijn door te zetten, zo die de afgelopen jaren was. Met ons nieuwe concept wil ik een ruim leveranciersaanbod hebben, met een flink aantal leden. Het is dan een platform voor en door webwinkeliers, waar men terecht kan voor aanbod, informatie, netwerk en kennis.
  5. Eens met de spreker. Back to basic. De kern van de zaak is de lol eraan. De negatieve bijsmaak proeft overal in door. ALs de kern goed en hard is, houd je het langer vol. Gaaf dat de schop tegen de schenen je het inzicht gaf. Lang niet iedereen kan daar tegen! Succes en bovenal plezier!
  6. afgelopen maand een nieuw platform opgezet. eerst website--aansluitend leveranciers--vervolgens leden niet gedacht dat leveranciers zo enthousiast mee zouden doen en denken. Ook het effect van Twitter ernstig onderschat. De interactie werkt. Volgende stap is actief leden werven en dat is de doelstelling voor de komende maanden. Ondertussen het leveranciersaanbod laten groeien. Door de vele reacties online en offline lijkt het erop dat we raak schieten. Voorwaarts!
  7. Ziet er goed uit! In je slide bij het rijtje kenmerken staat 'verzending € 4.99' Zou het niet beter staan wanneer je sprekt over 'verzendkosten € 4.99' Men zou het verkeerd kunnen benaderen. Ik begrijp je strekking wel hoor, maar wij hadden ook eens een dergelijke tekst. Men ging toen alleen de verzendkosten overmaken, omdat we in het orderproces het niet duidelijk maakten dat het om totaalbedrag ging.
  8. heb al eerder iets geroepen over Nedpak. onze vervoerder was dgo express in Hoogeveen Geen binding mee, is een landelijke club van ca. 7 gelijkgestemden. handmatige sortering. Niet de allergoedkoopste, maar nagenoeg klachtenvrij in 1.5 jaar. Ben er weggegaan omdat hun kwaliteit niet nodig was/ is voor onze artikelen. trapjes van ik meen 1kg 2kg, 5 kg 10kg ofzo echt voor het kleine werk. serieuze club en geen dozentrappers
  9. Alle begrip en eens. Toen ik het eerste contact had met onze websitebeheerder, heb ik ook meteen gezegd dat ik van de gewone wereld ben en ik van hem verwacht dat hij mijn wensen en ideeën omzet in 'internet-taal'. Dat werkt nu na ruim 4 jaar nog steeds prima. Ik zorg voor input en hij verwerkt dat. Wel vaker heb ik op HL geroepen dat ik mij net een chauffeur in een cockpit voel. De stoel en de stuurknuppel snap ik en het metertje 'fuel' lukt ook nog net, maar veel verder kom ik in een vliegmachine niet. Zaak is dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Uiteindelijk ruikt dan iedereen het voordeel. Een straatje leggen kan ik ook wel zelf, maar de stratenmaker is daar veel beter in. Ook hij gebruikt termen en technieken die een leek niet eens opvallen, maar die er wel degelijk toe doen. En vergeet niet; het is de toon die de muziek maakt. Dus de content-mannen (en vrouwen) moeten het natuurlijk ook wel een beetje leuk verpakken. Neem wel de vrijheid om die verpakking een beetje los te peuteren. Dat gebeurt in de boekhandel immers ook. Een pen is een pen, maar er is wel verschil. In een stenen winkel zie je ook vaak en etaleur die de boel net even anders neerzet dan de verkoper zelf. En wat te denken van de grafisch vormgevers. Als een specialist niet 'meedoet' is het een hobbel op je pad. Je moet elkaar snappen.
  10. volgens mj kost het niks, na online aanmelding. heb ik ook gedaan en kreeg keurig in printbare bon. Hoefde de knip niet te trekken. Verder heb ik nog 2 kaarten liggen die ik kreeg vandaag. Dus mocht je er niet uitkomen, dan PM maar.
  11. Helemaal eens Derek-Jan. Het moet allemaal wel een beetje kloppen qua uitstraling. Misschien is juist dat de truc? Marktplaats is ook niet echt fancy en de grote zoekerd straalt verder ook niets uit, maar iedereen snapt het. Je moet een site voor je klant inrichten en niet omdat een vormgever graag uurtjes wil maken. De doelgroep bepaalt en daarnaast zijn er nog wat marketing aanpassingen t.b.v. zoekmachines noodzakelijk. Een website voor telecom is heel anders dan eentje voor kunstmest of pimpampetspelletjes
  12. Wij versturen geen decomaterialen, maar wel kunststof producten icm met ijzerwaren van ca. 3-5 kg. Om dit heel te laten overkomen, vullen we af met vulchips. Noppenfolie is niet echt schokbestendig bij een val(letje) Ook gebruik ik voor de grotere ruimtes een prop inpakpapier. Het maakt in onze handel niet uit hoe het er uit ziet, maar dat is met jou spullen iets anders. Vulchips is denk ik het meest hufterproof, maar pas op met kinderen. Er is ook chips op zetmeelbasis en is afbreekbaar. prijzen verschillen maar ga uit van ca € 30-35 voor 500 liter. Aantal omhoog = prijs omlaag
  13. Volgens Twinkle valt de malaise dus nog wel mee.. Straks allemaal een vreugdedansje rond de vuurkorf op de WebwinkelVakdagen ? Wat me wel opvalt is dat veel mensen (bedrijven) klagen, maar ik hoor in mijn directe omgeving geen enkel ontslag. Of heb ik me inmiddels omringd met uitsluitend zelfstandigen?
  14. hopelijk heeft de arreslee ook een trekhaak, net als de schimmel ;)
  15. Hoe kan ik het beste reclame maken voor mijn webshop? Niet door het paard achter de wagen te spannen. Als je gaat adverteren komen je klanten duurbetaald binnen. Vervolgens kopen ze niet omdat het niet loopt op je site. Als de voordeur bel klingelt, is het wel zo prettig dat de kassa ook rammelt.... Dus eerst de shop op orde. Dat kost minder duiten dan een vergeefse reclamecampagne. bij contact geen eigen adres over ons: wij garanderen een lage prijs?? Dat past niet echt bij het beeld wat ik heb door de foto's service= lege pagina nieuws= lege pagina verzenden, Levertijd kennelijk gaan jullie met een stapeltje overhemden naar het postkantoor o.i.d. komt erg amateuristisch over (dat is het ook) wij brengen=worden door ons aangeboden o.i.d. Je liegt dan niet, maar het komt vlotter over over ons link bovenin werkt niet over ons onderin werkt wel daar spreekt u over een online webwinkel. Dat mag ik toch hopen. Een offline webwinkel zal niet veel verkopen. Online winkel of webwinkel Volgens mij zijn jullie nog wat aan de vroege kant om te adverteren met veel te veel Magento kreten in de shop. overigens realiseer ik me nu pas dat er voor shop-reviews een heel ander topic is, maar vond het ook zonde om te wissen. Excuses voor de vervuiling dan ;)
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept