Bestaat er algehele hulp om de administratie geheel op de rit te krijgen?
Inzicht in mijn situatie:
Ik heb sinds 5 jaar een hondenuitlaatservice.
Vanuit mijn vaste baan heb ik het "bedrijf" opgezet.
Meer een betaalde hobby, met een excel bestandje (nog steeds) waarin de inkomsten en uitgaven werden bijgehouden.
Per kwartaal gaf ik een map met uitdraai inkomsten/uitgaven af aan de boekhouder en maar duimen dat ik niks aan de belasting hoef te betalen (wat ook het meerendeel niet hoefde).
De uitlaatservice groeide gestaag tot het moment dat ik er een bedrijf van kon maken.
Sinds april 2010 ben ik een Hondenschool erbij gestart na een moeizame start (weinig cursisten) heb ik een concept ontwikkeld waardoor het nu snel groeit. Daarbij geef ik gedragstherapie en ook dat wordt drukker.
Het is dus allemaal wat te snel voor mij gegaan.
Nu is de administratie mijn boven het hoofd gegroeit en ben ik het overzicht kwijt.
Ik deed mijn boekhouding en administratie vanuit mijn huiskamer, maar ik heb sinds kort een aparte kamer in moeten richten als kantoor.
Ik wil (weer) overzicht, orde en rust krijgen in mijn administratie/boekhouding.
Nu zou ik graag iemand in willen huren die het overzichtelijk kan maken en mij leert om er structuur in te brengen.
Dus geen vaste kracht, maar eenmalig (of meerdermalig) alles op orde brengen en mij advies geven om vandaaruit verder te gaan.
Bestaat zo iemand?
Hoe noemen ze zo'n persoon?
Als iemand iemand weet of zelf is hoor ik het ook graag!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
michelleodie
michelleodie
Bestaat er algehele hulp om de administratie geheel op de rit te krijgen?
Inzicht in mijn situatie:
Ik heb sinds 5 jaar een hondenuitlaatservice.
Vanuit mijn vaste baan heb ik het "bedrijf" opgezet.
Meer een betaalde hobby, met een excel bestandje (nog steeds) waarin de inkomsten en uitgaven werden bijgehouden.
Per kwartaal gaf ik een map met uitdraai inkomsten/uitgaven af aan de boekhouder en maar duimen dat ik niks aan de belasting hoef te betalen (wat ook het meerendeel niet hoefde).
De uitlaatservice groeide gestaag tot het moment dat ik er een bedrijf van kon maken.
Sinds april 2010 ben ik een Hondenschool erbij gestart na een moeizame start (weinig cursisten) heb ik een concept ontwikkeld waardoor het nu snel groeit. Daarbij geef ik gedragstherapie en ook dat wordt drukker.
Het is dus allemaal wat te snel voor mij gegaan.
Nu is de administratie mijn boven het hoofd gegroeit en ben ik het overzicht kwijt.
Ik deed mijn boekhouding en administratie vanuit mijn huiskamer, maar ik heb sinds kort een aparte kamer in moeten richten als kantoor.
Ik wil (weer) overzicht, orde en rust krijgen in mijn administratie/boekhouding.
Nu zou ik graag iemand in willen huren die het overzichtelijk kan maken en mij leert om er structuur in te brengen.
Dus geen vaste kracht, maar eenmalig (of meerdermalig) alles op orde brengen en mij advies geven om vandaaruit verder te gaan.
Bestaat zo iemand?
Hoe noemen ze zo'n persoon?
Als iemand iemand weet of zelf is hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34417-bestaat-hulp-voor-op-orde-brengen-totale-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag