Hoi, ik heb een vraagje over aflossen van een lening.
Stel ik sluit een lening af met een rentevastperiode van 2 jaar en de lening duurt 5 jaar (omdat de bank dat wilt).
Nu heeft de bank me verteld dat na het verlopen van de rentevastperiode je dan boetevrij mag aflossen.
Indien ik de gehele lening na het verlopen van de rentevastperiode in 1 keer kan aflossen moet ik dan nog steeds een boete en of rente betalen omdat de duur van de lening 5 jaar is ?
Hoe zit dit precies want de bank geeft me gewoon geen duidelijk antwoord.
Ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
Ik heb aan de bank gevraagd om de duur van de lening op maximaal 3 jaar te zetten maar dat wil de bank niet dus heb ik mijn twijfels over hun antwoorden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
casey
casey
Hoi, ik heb een vraagje over aflossen van een lening.
Stel ik sluit een lening af met een rentevastperiode van 2 jaar en de lening duurt 5 jaar (omdat de bank dat wilt).
Nu heeft de bank me verteld dat na het verlopen van de rentevastperiode je dan boetevrij mag aflossen.
Indien ik de gehele lening na het verlopen van de rentevastperiode in 1 keer kan aflossen moet ik dan nog steeds een boete en of rente betalen omdat de duur van de lening 5 jaar is ?
Hoe zit dit precies want de bank geeft me gewoon geen duidelijk antwoord.
Ik wil niet voor verrassingen komen te staan.
Ik heb aan de bank gevraagd om de duur van de lening op maximaal 3 jaar te zetten maar dat wil de bank niet dus heb ik mijn twijfels over hun antwoorden.
Wie kan me precies uitleggen hoe dit zit ?
Alvast bedankt voor de moeite ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34531-aflossen-na-afloop-van-rentevastperiode-boetevrij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag