• 0

Welk opvulmateriaal raden jullie aan voor kwetsbare producten?

Hallo allemaal!

 

Ik kwam toevallig op dit forum terecht en heb mezelf direct aangemeld. Handig hoor! Ik ben beginnend ondernemer en zit vaak met vragen... Heb net al veelbruikbare tips gelezen hier, maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag (sorry als ik iets over het hoofd heb gezien).

 

Mijn webwinkel met handgemaakte woondecoraties en kleine kunstartikelen is startklaar, maar ik ben nog op zoek naar het beste opvulmateriaal voor tijdens het verzenden. Het gaat vaak om kwetsbare producten, bijvoorbeeld beeldjes of lijstjes met glas erin, die bovendien allemaal anders van vorm zijn. Ik heb al materialen van verschillende aanbieders bekeken, maar zou graag jullie ervaringen willen horen! Opvulchips? Luchtzakjes? Noppenfolie? Papier...? Het is een kleinschalig bedrijf, zowel letterlijk als figuurlijk, dus ik heb niet veel opslagruimte en ook geen enorm budget ;)

 

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

maar wel over waar je zoal allerlei soorten opvulmateriaal kan kopen. ;)

Ik persoonlijk zou van die bubbeltjesfolie gebruiken om om het artikel heen te doen, met dan eventueel andere opvulling om grote leegtes in de doos te vullen. Je hebt bv van dat groffe papier wat er als het ware omheen 'gekreukeld' kan worden, of bv grotere luchtkussens.

En misschien kan je kijken hoe de artikelen naar jou toegestuurd worden, of vragen aan je leverancier hoe zij het ontvangen als je het bij hun op komt halen?

Link naar reactie
  • 0
hele kwetsbare producten
zijn mogelijk ongeschikt om via een webshop aan te bieden en via pakketpost te verzenden. Verbeter het product of zoek anders per product een geschikte verzendverpakking en gebruik diverse beschermende en opvulmaterialen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wij versturen geen decomaterialen, maar wel kunststof producten icm met ijzerwaren van ca. 3-5 kg. Om dit heel te laten overkomen, vullen we af met vulchips. Noppenfolie is niet echt schokbestendig bij een val(letje) Ook gebruik ik voor de grotere ruimtes een prop inpakpapier. Het maakt in onze handel niet uit hoe het er uit ziet, maar dat is met jou spullen iets anders.

 

Vulchips is denk ik het meest hufterproof, maar pas op met kinderen. Er is ook chips op zetmeelbasis en is afbreekbaar.

 

prijzen verschillen maar ga uit van ca € 30-35 voor 500 liter. Aantal omhoog = prijs omlaag

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.