Ga naar inhoud

EU werknemers-NL bedrijf -IT werkzaam

Geplaatst:

marsha

Goedendag,

Ik ben bezig een nieuw bedrijf te starten in Nederland.

Het bedrijf word een entertainment bedrijf, ik heb inmiddels 15 geintereseerde italiaanse campings die graag van mijn service gebruik zouden maken.

Een goed entertainment team ( animatie team ) bestaat uit jongen werknemers die talen spreken vandaar de internationale selectie die ik wil doen.

Vervolgens worden ze aangenomen door mijn bedrijf ( ik ben degene die het contract maakt en ze betaald ) en laat ik ze werken op de campings in Italië waar ik een contract mee heb.

Mocht zo'n camping bijvoorbeeld 8 entertainers willen ga ik daarvoor zorgen en garandeer ik kwaliteit door alle "uitgekozen werknemers " een trainingsweek te geven.

De werkzaamheden bestaan uit:

Het organiseren van sport tournooien

Kinder activieteiten

Shows en dans voorstellingen.

De werknemers worden voor een tijdelijke periode aangenomen wat kan verchillen tussen 2 en 5 maanden.

Nou vraag ik me af wat voor soort contract hierbij hoord en de bijpassende loonheffingen/belastingen.

Ik heb verschillende handboeken al gedownload en verschillende adviezen gevraagd die niet over een komen.

Zo werd mij verteld dat ze in aanmerking komen voor een artiesten contract maar ook voor een freelance contract.

Als ik op de website van de belastingdienst rond kijk word het me maar niet duidelijk onder welke "catogorie" mijn werknemers behoren omdat ze eigenlijk aan geen van alle voorwaarden voldoen.

Zou iemand me verder kunne helpen ik ben ten einde raad na verschillende telefoontjes en lange surfen op het web.

Met vriendelijke groeten,

Marsha van Santvoort

Featured Replies

Geplaatst:

4711

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.