• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe huisstijl, (logo en website)

Omschrijving van je concept:

De komst van een installateur laagdrempelig maken, ik hoor vaak dat mensen slechte ervaringen, niet weten waar ze naar toe kunnen, zich alles wijs laten maken door klusjesmensen, aannemers.

 

Door middel van een goed leesbare toegankelijke website, en nu ook volop gebruikt te maken van Social Media verwacht ik

meer klanten aan te kunnen trekken.

 

Ook klanten die zelf heel veel kunnen, maar zich niet wagen aan elektra, wil ik ondersteunen, met een inspectie of begeleiding.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tijdens mijn start, wist ik al dat ik graag op deze manier wilde werken. Nog niet in detail en ik ben er ook naar toe gegroeid tijdens het bestaan van Ritske Elektrotechniek.

 

Als ik mijn ondernemingsplan terug lees, heeft dit er altijd wel ingezten.

 

Het nieuwe logo is ontstaan tijdens een kop koffie en een goed gesprek met Ruben, die vervolgens met een aantal ontwerpen aan kwam.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen laten weten dat zelf doen onder begeleiding een mogelijkheid is.

 

Een betaalbare installateur onder handbereik is, en ook voor kleinere werkjes kunnen ze me inschakelen.

 

Want ik hoor vaak, "ja, maar jullie zijn zo duur."

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

In de installateurswereld is Social Media nog niet ver doorgedrongen, een enkeling twittert.

Bloggen? dat wordt vrijwel niet gedaan.

Linkedin wordt dan weer wel iets meer gedaan.

 

Tevens ook de mogelijkheid om klanten zelf dingen te laten doen, het bieden van een stuk begeleiding zodat kosten gedrukt kunnen worden.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Vooral feedback op de teksten, ik heb teksten gemaakt, puur - ongezoet, heeft teksten gemaakt, ik ben daar nu wat tussen in gaan zitten.

 

Teksten kan ik snel aan passen.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Nog even een nabrander:

 

Kijk nog even naar de volgorde van je tekst en je positionering daarin. Want als ik nieuwe meubels heb gekocht en enkele lichtpunten daardoor verplaatst moeten worden, moet ik eerst lezen dat je je bezighoudt met "electrotechnische installaties" en vervolgens dat ik "een idee" moet hebben waarna jij komt met "verrassende oplossingen". Pas in de vierde alinea lees ik dat jij wellicht de ideale vakman bent voor het verplaatsen van die lichtpunten en in de vijfde alinea zie ik dat jij inderdaad ook langskomt voor de kleinere klusjes. De vraag is of veel bezoekers dan al niet zijn afgehaakt.

 

Want in je menu zie ik "zelf doen?" en dat ben ik niet van plan en ik heb ook geen storing voor jouw "storingsdienst".

 

En stel dat ik wel door ga lezen, dan staat er "Neem dus vooral contact op als u een idee heeft". Dan krijg ik het gevoel dat mijn klusje te simpel voor je is en ga verder zoeken.

 

Misschien verdient de 4-deling die ik zie in jouw aanbod (installatiewerk van simpel tot complex, meedenken, ondersteunen van de doe-het-zelver en storingsdienst) dus wel een soort "helicopter" pagina.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.